fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לרצח: אם לחמישה מקריית אתא נורתה למוות בצאתה ממועדון בחיפה

אודיה גבאי, בת 33, אם לחמישה מקריית אתא, נורתה לפנות בוקר במועדון ברחוב אלנבי בעיר, על פי החשד לאחר קטטה שהתפתחה במקום - כנראה מבלי שהייתה מעורבת בה. החשוד עדיין לא נעצר, כמה בני אדם הקשורים למועדון עוכבו
ניידת משטרה | צילום: shutterstock

האישה שנרצחה אמש (בין שישי לשבת) ביריות בצאתה ממועדון בחיפה היא אודיה גבאי (33), תושבת קריית אתא, אם לחמישה ילדים.

המשטרה מסרה כי הרקע לאירוע פלילי, וחוקרת חשד לפיו האירוע החל בקטטה במקום. החשוד לא נעצר.

חקירה ראשונית העלתה כי לאישה אין כל מעורבות בקטטה – שבמסגרתה ירה אחד המעורבים לעברה כשיצאה מהמועדון. היא נפגעה מהירי – ונפלה על הכביש. לזירת הרצח הגיעו מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי ומפקד מרחב כרמל ניצב-משנה אלי מגן.

רב-פקד יוסי אטיאס, קצין חקירות מודיעין בתחנת משטרת חיפה, אמר כי "ניידות שהגיעו למקום הבחינו בכמה אנשים מחוץ למועדון. זוהתה פצועת ירי תושבת אזור הצפון. נבדק הקשר שלה – אם היא הייתה מבלה או עובדת במקום, ואם הגיעה עם אדם אחר".

לדבריו: "עוכבו ונעצרו כמה אנשים שקשורים למועדון. הם נמצאים בחקירה. התיק קיבל עדיפות במעלה ראשונה – הוא מטופל בכל היחידות במחוז". עוד ציין אטיאס כי למשטרה אין פרטים אם הקטטה הייתה בתוך המועדון או מחוצה לו.

ארגון משפחות נרצחים ונרצחות טען כי המשטרה אינה עושה די כדי להילחם באלימות הקטלנית בחברה האזרחית. "הארגון מביע צער עמוק על הירצחה של האישה", אמרו בארגון. לרה צינמן, יו"ר הארגון, אמרה: "זוהי הוכחה נוספת לכך שנשק חם טומן בחובו סכנה גדולה לציבור וזוהי תוצאת הרת האסון של ההתחמשות המואצת ללא בקרה וללא פיקוח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות