fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זו הרשת שהכינה ארוחות בוקר טריות ובריאות ללוחמי צה"ל

בכירי ועובדי רשת "ביגה" בראשות יאיר מלכה ורן בן דוד, התגייסו למען לוחמי צה"ל בגזרות הצפון ודרום הארץ ודאגו להם לארוחות בוקר בריאות וטריות
ראשי ביגה עם לוחמי המילואים מגדוד 222 של גולני צילום: יח"צ

במסגרת ההירתמות למען חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, בכירי ועובדי רשת ביגה ומפעל ביגה, יצאו לאחרונה במבצע ענק לחלוקת ארוחות בריאות ומאפים טריים לגדודי צה"ל בצפון הארץ ובדרומה.

בשעה 3 לפנות בוקר התייצבו למעלה מ-70 עובדי מפעל ביגה שבחיפה, בראשם בכירי החברה: יאיר מלכה ורן דן דוד, להכין לחיילי צה"ל מאפים טריים, סנדוויצ'ים, עוגות, ועוגיות, בדגש על מאכלים ללא גלוטן, וללא סוכר, גם עבור לוחמים הסובלים מצליאק.

בשעה 6 הבוקר יצאו עשרות רכבים עם עובדי ביגה לבסיסים בצפון הארץ ולדרומה, לחלק לחיילי צה"ל ארוחות בוקר בריאות, טריות וחמות.

בין המחלקים היה כאמור גם רן בן דוד, מבעלי מפעל ביגה שהגיע לגדוד מילואים 222 בנטועה על גבול הצפון וחילק לכ-300 לוחמי גולני ארוחות בוקר מפנקות. בן דוד: "הופתענו לגלות שגבול הצפון נמצא במלחמה בלתי פוסקת, המורגשת רק אם מגיעים לשם. הכול בוער, היישובים ריקים מתושבים, עסקים סגורים והמציאות שם קשה עם עשרות מטחי רקטות מאסיביים שיורים עלינו מידי יום. רק שמגיעים למקום מבינים שאנו במלחמה מלאה. אנו מצדיעים לחיילי צה"ל שעזבו את שגרת חייהם, ומגנים על בתינו. נמשיך להגיע אליהם ולדאוג להם לארוחות בוקר בריאות וטריות".

יאיר מלכה, מבעלי ביגה ורשת גרג שהגיע לאפות לחמים ולהכין סנדוויצ'ים לחיילי צה"ל, יצא בבוקר עם עובדי החברה לאזור עוטף עזה שבדרום לחלק לגדודי מילואים המשרתים במקום גם ארוחות בוקר חמות. מלכה: "מפרוץ הלחימה, מזה חצי שנה עובדי החברה נרתמים לעזור ולסייע לספק לעשרות גדודי צה"ל משלוחי מנות, לכל בקשה ועניין. זו הירתמות שמרגשת אותי כל פעם מחדש ואנו נמשיך לעזור ולהיענות לכל בקשה שתגיע, כל עוד אנחנו במלחמה. חשוב לנו לדאוג גם ללוחמי הסובלים מציליאק, זו ההתמחות של המפעל שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות