fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התלמידים מבלים בגן משחקים במקום בבית הספר

תושבי שכונת ביאליק דרום חוששים מהתפרצות נגיף הקורונה בשכונה מאחר ותלמידים מהתיכון שוהים בגן המשחקים ומסתובבים בשכונה ללא מסיכות
תלמידים מאורט ביאליק. צילום: פרטי

בימים אלו כשנגיף הקורונה פוגע בשכבות גיל צעירות יותר ויותר, נתקלים תושבי שכונת ביאליק דרום בבעייה חדשה. תלמידים מתיכון אורט ביאליק מסתובבים ברחבי השכונה, ללא מסיכות או שמירת מרחק, ומתכנסים בגן המשחקים הציבורי היחיד של השכונה.

בתקופות שבהן לא התקיימו לימודים בבית הספר התיכון בגלל נגיף הקורונה לא נראו התלמידים ברחבי השכונה. עם חזרתם ללימודים בבית הספר שבו תלמידים מהתיכון להסתובב ברחבי השכונה, בשעות הלימודים. התלמידים נוהגים להתכנס בגן המשחקים היחיד בשכונה שבהו הם נפגשים למטרות חברתיות וכן לאכול, לשתות ולעשן. אומנם מדובר בשטח ציבורי הפתוח לכל אך התלמידים אינם עוטים מסיכות או שומרים על ריחוק חברתי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

תלמידי אורט ביאליק. צילום: פרטי

מעשיהם של התלמידים מעוררים דאגה בקרב התושבים המבוגרים בשכונה שחוששים להעיר לתלמידים שמסתובבים בקבוצות. גם הורים לילדים קטנים, המעוניינים לאפשר לילדים לשחק במתקנים בימים של שמש, נמנעים מלהגיע למקום בעת שהתלמידים שוהים בו ומנצלים את מתקני המשחקים לטובתם. בנוסף, הנתונים המוכיחים כי גיל הנשאים של נגיף הקורונה יורד, ההורים חוששים כי תלמידים שנושאים את הנגיף אך אינם חולים, עלולים להדביק אחרים בגלל הקירבה אליהם.

מהנהלת בית הספר נימסר: "הגן הציבורי נמצא ברחוב חרמון המקביל לרחוב ניר עם בו ממוקמת החטיבה העליונה של קריית החינוך. שטח זה פתוח לכולם ולא ניתן למנוע מתלמידים לשבת בו.

עם זאת, יש  לציין שעד לפני שבוע כיתות יא -יב לא הגיעו לבית הספר ולמדו בלמידה מרחוק בלבד ובימים אלו מגיעים רק לבחינות מתכונת ובגרות כך  שלא מתקיימות הפסקות בין השעורים.

על פי הנחיות, תלמידים לא רשאים לעזוב את שטח בית הספר בהפסקות. צוות המורים של קרית החינוך ישוב ויחדד בקרב כל תלמידינו את חובת עטיית המסכות בכל שעות היום, בבית הספר ומחוצה לו. שומר המוגנות המקפיד על הנחיות אלו הונחה על ידי הנהלת בית הספר לסייר בגן הציבורי, על אף שאינו שטח בית הספר, למנוע התקהלות ולהקפיד על עטיית מסיכות".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות