fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המסעדה תקיים ערב הנצחה לעובד שנרצח בשבי החמאס, הרווחים יתרמו למשרתי המילואים

ערב הנצחה לזכרו של אופיר צרפתי ז"ל, שעבד במסעדת BBB בקריון ונרצח בשבי החמאס, יתקיים ביום חמישי הקרוב (11/1) במסעדה בה עבד. כל הרווחים יתרמו למטה ההנצחה לאופיר ולעמותת "אחים לחיים" למען משרתי המילואים
אופיר צרפתי ז"ל צילום: יח"צ

ערב הנצחה מיוחד לזכרו של אופיר צרפתי ז"ל, ייערך בחמישי הקרוב, 11 בינואר 2024, החל מהשעה 17:00 במסעדת BBB עופר הקריון. אופיר, שנמנה על צוות עובדי המסעדה, נרצח בשבי החמאס לאחר שנחטף מהמסיבה ברעים.

צרפתי, שבילה את יום הולדתו ה–27 במסיבה ברעים יחד עם בת זוגו שובל גל, נחטף לעזה בשבת השחורה ב-7 באוקטובר, ובתחילת דצמבר, בסיוע כוחות צה"ל שאיתרו את מקום גופתו, הוא הוחזר לישראל.

הנהלת מסעדת BBB בעופר הקריון שמרו לאופיר צרפתי ז"ל במשך תקופה ארוכה שולחן עבורו עד שהגיעה הבשורה המרה על רציחתו.

בערב ההוקרה והזיכרון לזכרו, שארגן צוות BBB במסעדה בהשתתפות בני משפחתו וחבריו, יציינו חבריו במסעדה את כל מה שאהב בחייו: מוזיקה, קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, משקאות, המבורגרים ובמיוחד את האהבה הרבה שהפיץ סביבו.

כמו כן, יוצבו דוכני מכירה ותרומה מיוחדים, עמדות של אוכל, חולצות ממותגות, קוקטיילים ועמדת זיכרון שינציחו את שמו כשכל הרווחים מהערב ייתרמו למטה ההנצחה למען אופיר צרפתי ז"ל ולעמותת "אחים לחיים" למען משרתי המילואים.

האירוע פתוח לקהל הרחב, וכולם מוזמנים לחבק את המשפחה ולהרים כוסית לזכרו של צרפתי ז"ל.

יום חמישי 11.01.24, החל מ- 17:00, אין צורך להזמין מקום מראש. פרטים נוספים בטלפון 04-8776633.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות