fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל ממחר: תחבורה ציבורית במתכונת מתוגברת באזור הקריות

יחד עם זאת, החל מחמישי בלילה ועד יום ראשון בבוקר תופסק פעילות התחבורה הציבורית. המטרונית תפעל בכל יום עד חצות ותבצע שמונה נסיעות בשעה
חריגות בזמנים ובתקציב. המטרונית | צילום: דוברות העירייה
חריגות בזמנים ובתקציב. המטרונית | צילום: דוברות העירייה

במקביל למאמצים להשתלט על התפשטות נגיף הקורונה והחזרה האיטית לשגרה, החל ממחר, שלישי, תפעל התחבורה הציבורית באזור הקריות במתכונת מוגברת גם אחרי השעה 20:00.

המטרונית, קו התחבורה הציבורי הראשי בקריות, תבצע שמונה נסיעות מדי שעה, במקום חמש נסיעות עד כה. כמו כן חזרו לפעילות חלק מקווי התחבורה שפעילותם הופסקה בעת הסגר. המטרונית תפסיק את פעילותה בחצות, ולא תפעל כל שעות היממה כפי שהיה בימי שגרה. בסופי שבוע, החל מחמישי בשעות הלילה התחבורה הציבורית, ובכללה המטרונית, תפסיק את פעילותה, והיא תחודש בימי ראשון ב-05:00.

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית פועלת בשיתוף מפעילי התחבורה הציבורית לשמור על בריאות הנוסעים והנהגים. הנוסעים נדרשים לעטות מסיכות במהלך הנסיעה. אדם ללא מסכה לא יורשה לנסוע.

הנוסעים מתבקשים להימנע מנסיעה בתחבורה הציבורית אם הם סובלים מתסמיני הקורונה. מספר הנוסעים באוטובוסים הוגבל ל-20 נוסעים, והם נדרשים לשמור על מרחק ביניהם. השורה הראשונה ליד הנהג אסורה לישיבה. כדי להפחית את המגע עם הנהגים, הנוסעים נדרשים להטעין את כרטיס הרב-קו לפני הנסיעה. באוטובוס לא מתאפשרים הטענה של כרטיס הרב-קו או תשלום במזומן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות