fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשוד בירי אמש בקרית ים: מאבטח ברכבת

הוארך מעצרו של החשוד בניסיון הרצח בקרית ים שהסגיר את עצמו למשטרה. בדיון בבית המשפט התברר כי החשוד עובד כמאבטח ברכבת והוא נושא אקדח ברישיון
החשוד בניסיון הרצח מאבטח ברכבת | צילום: פנתרמדיה
החשוד בניסיון הרצח מאבטח ברכבת | צילום: פנתרמדיה

החשוד בניסיון הרצח של תושב קרית ים אמש, הוא מאבטח ברכבת ישראל אשר נשא אקדח ברישיון והוא הסגיר עצמו למשטרה לאחר המעשה.

כך התברר היום, ראשון, במהלך הדיון בהארכת מעצרו של החשוד בניסיון הרצח, בן 24 מחיפה, שנערך בבית משפט השלום קריות. על פי החשד, בשעות הערב בליל שבת ירה החשוד בראשו של תושב קרית ים, 35, ונמלט מהמקום. הפצוע פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה מאוד, נותח ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ.

עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ
החשוד בניסיון הרצח מאבטח ברכבת. עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ

נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו של החשוד בניסיון הרצח של תושב קרית ים בעשרה ימים. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי החשוד, המיוצג על ידי עו"ד תומר נווה, ניסה עם אחרים לחבל ברכב של הקורבן טרם הירי. על אף שהמשטרה טענה, כי חומר החקירה היינו חסוי ומוגש רק לידיעת בית המשפט, התברר במהלך הדיון שניהל עו"ד נווה כי החשוד הוא זה אשר התקשר מיוזמתו למשטרה ואמר שירה באחר. הוא גם תיאם מפגש עם השוטרים שעצרו אותו.

בתום הדיון הוחלט בהסכמה על הארכת מעצרו של החשוד. עו"ד נווה מסר: "החשוד משתף פעולה באופן מלא, ומבהיר כי נקלע לסיטואציה שלא מבחירה. בית המשפט קיצר את ימי המעצר ולמרות שביקשו עשרה ימים, בית המשפט האריך רק בארבעה ימים את מעצרו".

צפו: ניסיון החיסול אמש בקרית ים

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות