fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פצוע אנוש מירי בקרית ים. נעצר חשוד

חשד לניסיון חיסול ברחוב משה שפירא בקרית ים. משטרת זבולון עצרה חשוד בירי והוא נמצא בחקירה
ירי באקדח | צילום: אילוסטרציה
ירי באקדח | צילום: אילוסטרציה

חשד לניסיון חיסול הערב, מוצאי שבת, בקרית ים. לפני זמן קצר נמסר על גבר בשנות השלושים לחייו שנורה בראשו ברחוב משה שפירא בקרית ים. על פי המידע הראשוני, הוא נורה מקטנוע שחלף לידו. מצבו של הפצוע מוגדר אנוש והוא טופל בשטח על ידי כוחות הצלה. כוחות גדולים של משטרה נמצאים במקום.

ממד"א נמסר: בשעה 20:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנפצע באירוע אלימות, ברחוב משה שפירא בקרית ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים רמב"ם גבר כבן 35 במצב אנוש.

פאראמדיקית מד"א אליאנה אגסי, סיפרה: "כשהגענו למקום, ראינו גבר בשנות השלושים שוכב מחוסר הכרה, עם פציעה בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה ויציב". אלעד ענף חובש באיחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לפצוע מירי שהיה ללא הכרה. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו מוגדר אנוש".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה חוקרת אירוע ירי בקרית ים במהלכו נפצע באורח אנוש תושב המקום. המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת הדיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי בקרית ים.

"על פי גורמי רפואה, מהמקום פונה תושב קרית ים לחייו שנפצע באורח אנוש אל המרכז הרפואי רמב״ם בחיפה. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה". צוות זיהוי פלילי נמצא בשטח ואוסף ממצאים מהזירה.

לאחר סריקות באזור הצליחה משטרת זבולון לעצור חשוד במעשה, תושב חיפה בן 24. הוא נעצר לחקירה והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו. הרקע למעשה עדיין נחקר.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי מצבו של פצוע הירי מהקריות מוגדר קשה מאוד. הוא הועבר לחדר ניתוח ולאחר מכן יועבר לאחת מהמחלקות של טיפול נמרץ .

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות