fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבידוד היה תירוץ לרומן

הבעל שהה בבידוד ארבע פעמים ואשתו גילתה על הרומן שהוא מנהל עם אשת אחיו
בית משפט | צילום: פוטוליה

בידוד בעקבות חשיפה לחולה קורונה הינו אמצעי שנועד לקטוע את שרשרת ההדבקות, אולם מתברר שישנם כאלו שמנצלים את הבידוד כדי לנהל רומן ובמקרה הזה, רומן בתוך המשפחה.

מדובר בזוג מהנדסים צעירים באמצע שנות השלושים לחייהם, שנישאו לפני שבע שנים, אחרי שהכירו במהלך לימודיהם בטכניון, ניהלו אורח חיים שיגרתי והביאו ילד לעולם.

מאז פרץ אלינו משבר הקורונה באמצע מרץ השנה, שהה הבעל ארבע פעמים בבידוד. כל פעם הוא בחר להתגורר ביחידת הדיור אצל אחיו, שבה הוא סיפר לעו"ד שרין סולן "הרגשתי שם נוח בפעם הראשונה וגם בפעם השנייה", טען. "בפעם השלישית הגעתי לשם כי אהבתי להיות שם".

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

מסתבר שבפעם השלישית כשהודיע הבעל כי הוא נחשף לחולה מאומת התעורר חשדה של האישה והיא שכרה בלש פרטי. ההוכחות שהביא אותו בלש פרטי היו ברורות והראו שהבעל שאמור לשהות בבידוד כביכול, מנהל מערכת יחסים אם לא אחרת מאשר אשת אחיו. גם בפעם הרביעית שהבעל הודיע שהוא צריך להיות בבידוד, המשיכה האישה לאסוף נגדו ראיות על הרומן.

פרקליטה של האישה שלח את הצעתו לעו"ד סולן וממנה עולה כי האישה מוכנה להשקיט את הפרשה ולהתגרש בתמורה למלוא סכום הכתובה בסך 400 אלף שקלים, מזונות חודשיים של 5,000 שקלים ועוד 2500 שקלים מדי חודש עבורה. בנוסף נדרש הבעל לוותר על חלקו בדירה. ניסתה האישה לקבל הסבר.

כעת צריך הבעל להחליט אם הוא נעתר לדרישותיה של אשתו שהוא יוצא למאבק ומסכן את מקום עבודתו וגם "מחסל" את יחסיו עם אחיו, שנכון לעכשיו עדיין לא יודע שאשתו היא הצלע השלישית בסיפור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות