fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: הדרך המסוכנת שמובילה לשום מקום

בין שכונת צור שלום הוותיקה לנאות אפק החדשה משתרעת דרך עפר המלאה בבורות עמוקים מסוכנים. לדברי תושבים, זו רק שאלה של זמן עד שיקרה אסון
סכנה ממשית. דרך העפר ליד שכונת צור שלום | צילום: דורון גולן
סכנה ממשית. דרך העפר ליד שכונת צור שלום | צילום: דורון גולן

תושבים בשכונת צור שלום בקרית ביאליק מתריעים מפני סכנת חיים האורבת סמוך לבתיהם. בין צור שלום לבין השכונה החדשה נאות אפק נמצאת דרך עפר המלאה בבורות עמוקים, קטנים וגדולים, המהווים סכנה לציבור שמשתמש בדרך זו. מדובר בדרך עפר שהעבודות בה נעשו עד כה רק בחלקן. היא מתפתלת לאורך כמה קילומטרים ולכל אורכה יש בורות. רוב הבורות מסומנים בבד ויש עליהם סימני אזהרה, אולם בחלקם הגדול, הסימנים המתריעים על הסכנה כבר דהויים או לא קיימים.. גם הבד שנמתח סביב הבורות קרוע וקל להתעלם ממנו.

משיחות עם תושבי השכונה עולה, כי הדרך הנטושה משמשת רבים מתושבי השכונה להליכות ערב, הליכות וריצות וגם לטיולים עם הכלבים. גם ילדים רבים מהשכונה מצאו בדרך העפר מקום למשחקים.

החשש של התושבים נוגע בעיקר לילדים, שמשחקים בדרך העפר בשעות הערב. "קל מאוד לא להבחין בסימני האזהרה בעיקר בשעות הערב מפני שאין פה תאורה", אמרו תושבים ל"הד הקריות", "ילד יכול בקלות מאוד להחליק לתוך אחד הבורות שמגיעים לעומק של כמה מטרים, ואיש כלל לא יידע מזה. סימני האזהרה ששמו פה, כבר מזמן נשחקו. מבוגרים עוד יכולים להיות אחראים, עבור ילדים זו סכנה ממשית".

בין בתי השכונה לדרך העפר ישנה חורשת עצים קטנה. לדברי תושבים, בתוך החורשה שוכנת, ככל הנראה, להקה של תנים. "אני מפחד לצאת לטייל עם הכלב בלילה", אמר תושב בשכונה ל"הד הקריות", "כשהלכתי עם הכלב בחורשה ראיתי מתוך השיחים כמה זוגות עיניים שמביטות לכיווני, וזה כבר קרה כמה פעמים. נראה לי שיש פה להקת תנים שנלכדה בחורשה וזו רק שאלה של זמן עד שהם יקבלו אומץ ויצאו ממנו, ואז הם עלולים לתקוף". לדבריו אותו תושב, תן יכול לתקוף כלב ותנים יכולים גם להפיץ את מחלת הכלבת הקטלנית.

יצוין, כי בכניסה לדרך העפר ישנם תמרורים האוסרים על כניסה לשטח, אולם בין השכונה לדרך העפר מחבר שביל אספלט שנמצא הרחק מהתמרורים.

מעיריית קרית ביאליק לא נמסרה עד כה תגובה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות