fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשוד בתקיפת עיתונאי בקרית אתא הורשע בהריגה

החשוד בתקיפת העיתונאי דניאל סיריוטי בשבת האחרונה הוא מיכאל בן שושן מקרית אתא, שהורשע אתמול בהריגת מתן אדלשטיין. נגזרו עליו חמש שנות מאסר במסגרת הסדר טיעון
דניאל סיריוטי בבית החולים רמב"ם | צילום: חדר מצב ארצי
דניאל סיריוטי בבית החולים רמב"ם | צילום: חדר מצב ארצי

שוטרי תחנת זבולון עצרו חשוד בתקיפתו של עיתונאי "ישראל היום", דניאל סיריוטי במוצאי השבת האחרונה. סיריוטי הותקף קשות על ידי קבוצה שמנתה ככל הידוע שישה צעירים חרדים בעת שניסה לאתר את בני משפחתה של ההרוגה בתאונת הדרכים, כרמית סררו ז"ל. סיריוטי ספג אלימות קשה מצד חבורה שאינה קשורה למשפחה האבלה, בעת שצעד לרכבו שעליו מדבקת "עיתונות". הוא ספג מכת אגרוף בפניו, שיניו נשברו והוא נדקר בכף ידו. הוא הצליח להמלט בעזרת שני עוברי אורח שניגשו לעזרתו והגיע אל פתח תחנת המשטרה, כשהוא חבול בראשו. שם איבד את הכרתו. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי רמב"ם.

משטרת זבולון פתחה בחקירה עוד באותו הערב וערכה סריקות על מנת לאתר זירה, ממצאים, עדים וכדומה. בהתאם להתפתחות החקירה נעצר הלילה חשוד בתקיפה, מיכאל בן שושן, 26, מקרית אתא. בתום הדיון בבית משפט השלום קריות הוחלט להאריך את מעצרו ביממה.

בן שושן הורשע אתמול (רביעי) בבית המשפט המחוזי בחיפה במסגרת הסדר טיעון, בהריגתו של מתן אדלשטיין מקרית אתא בחודש אוגוסט 2011. על פי כתב האישום המתוקן, בן שושן הגיע עם אדם נוסף לביתו של אדלשטיין ז"ל כשברשותו סכין. סמוך לבית התפתחו חילופי דברים בין אדלשטיין לבן שושן, במהלכם סטר אדלשטיין בפניו של בן שושן. בתגובה בן שושן שלף את הסכין ודקר את אדלשטיין בחזה, וביחד עם החבר הוא נמלט מהמקום. אדלשטיין הספיק ללכת מרחק קצר לפני שהתמוטט ומת.

מי שהביאה למעצרו של בן שושן היא אימו של אדלשטיין. היא שכנע את אחד מהעדים למעשה לספר לה את מה שקרה ומי הרג את בנה. המשטרה שעודכנה על הפגישה הטמינה מכשירי הקלטה ובהם נשמע העד מספר לאמא על כך שבן שושן דקר למוות את אדלשטיין.

על פי הסדר הטיעון במסגרתו הודה והורשע בן שושן בעבירה של הריגה, נגזר עליו מאסר של חמש שנים ותשלום פיצויים בסך 100 אלף שקלים למשפחת הקורבן.  25 אלף שקלים הופקדו אתמול בקופת בית המשפט ויתרת הפיצויים תשולם לאחר שחרורו מהכלא.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות