fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היערכות שיא של המשטרה בליל הסילבסטר

אלפי שוטרים ולוחמי מג"ב יתפרסו ברחבי הארץ להבטחת שלום ציבור המבלים. המשטרה תפעיל אכיפה נחושה נגד תופעת הנהגים השתויים
משטרת התנועה בפעולה | צילום: דוברות המשטרה מחוז חוף
משטרת התנועה בפעולה | צילום: דוברות המשטרה מחוז חוף

משטרת ישראל השלימה את ההיערכות המבצעית לקראת אירועי תחילת השנה האזרחית החדשה 2020, היערכות שהחלה במהלך סוף השבוע האחרון ותגיע לשיאה בלילה שבין יום שלישי לרביעי. בתוך כך, המשטרה הגבירה את הפעילות המבצעית הגלויה והסמויה, ובפרט את האכיפה בתחום רישוי העסקים.

ביום שלישי בלילה, בשעה שאזרחים רבים צפויים לחגוג ולציין את תחילת השנה האזרחית החדשה, אלפי שוטרי משטרת ישראל, לוחמי משמר הגבול ומתנדבי המשטרה, צפויים להתפרס בצירים הראשיים, באזורי מוקדי הבילוי המרכזיים ובמקומות הומי קהל בכל רחבי הארץ. זאת מתוך מטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של כלל האזרחים ולהעניק להם שירותי משטרה מיטביים.

היערכות המשטרה צפוייה להתמקד בשלוש משימות עיקריות:  אבטחת החוגגים במעגלי אבטחה רחבים, שמירה על הסדר הציבורי תוך מניעה ואכיפת פשיעה על כלל גווניה ומיקוד פעילות הסברה ואכיפה בתחום התנועה בדגש כל אכיפת עבירות תנועה מסכנות חיים, בריונות בכביש ונהיגה בשכרות, זאת למען ביטחונם של כלל משתמשי הדרך. בתוך כך, המשטרה תפעל באפס סובלנות כלפי גילויי אלימות ומעשי בריונות באשר הם.

ליל תחילת השנה האזרחית החדשה, מתאפיין בתנועה ערה בכבישים, בפרט של מבלים הפוקדים את אתרי הבילוי ברחבי הארץ. צעירים רבים יוצאים לבלות תוך שתייה מרובה של אלכוהול. השילוב של שתיית אלכוהול ונהיגה, מהווה סיכון ממשי לחיי אדם וגורם משמעותי לתאונות דרכים קטלניות. משטרת ישראל תפעל לאיתור ואכיפה נחושה כנגד נהגים אלו.

שוטרי ומתנדבי התנועה של משטרת ישראל יתפרסו בכוחות מתוגברים בצירים העירוניים והבינעירוניים, בכדי לכוון, להסדיר ולאכוף את חוקי התעבורה, בין היתר על ידי פעילות אכיפה ממוקדת, תוך שימוש במחסומים ועמדות בדיקה מדלגות כנגד נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, ובמטרה לאתר ולהוריד מהכביש נהגים השרויים בגילופין ומסכנים את שלום הציבור ואת כל משתמשי הדרך. כלל החסימות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה לקרב חגיגות השנה האזרחית החדשה יעודכנו בזמן אמת באפליקציית Waze. מומלץ לציבור הנהגים להתעדכן ולהיערך בהתאם.

בסמוך למוקדי הבילוי תמקם המשטרה נשיפונים שיאפשרו לנהגים לבדוק בעצמם את רמת האלכוהול טרם עלייתם לרכב, במטרה להביא לגילוי מוקדם ולמנוע את הסיכון הכרוך בכך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות