fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 20 שנה באוויר, זה מגיע לו

תנו כבוד לתוכנית "בריזה" ולג'וקר שלנו
אסי הג'וקר מקבל את הפרס | רוני הורניק
אסי הג'וקר מקבל את הפרס | רוני הורניק

בשלישי האחרון התקיים כנס אילת ה-13 לעיתונות ובו הוענקו פרסי הרדיו לזוכים שנבחרו על ידי ועדת הרדיו בראשותו של אמנון נדב. בקטגוריית תוכנית המוזיקה זכתה התוכנית "בריזה" המשודרת ברדיו 104.5 צפון וב-101.5 התחנה בהגשתו של אסי הג'וקר בפרס תוכנית המוזיקה הטובה בישראל לשנת 2019-2020.

ג'וקר, איך ההרגשה?

"לא יכולתי לבקש טוב יותר מלקבל את פרס תוכנית המוזיקה הטובה ביותר לשנת 2019 בדיוק בשנה בה אני מציין 20 שנות פעילות רדיופונית.
התוכנית "בריזה" חרטה על דגלה לשמר את המוזיקה הים תיכונית האמיתית ובכל יום לתת למאזינים את האפשרות להאזין לצלילים שלא לכולם יש את האומץ להשמיע.
הזכייה בפרס המכובד של אגודת העיתונאים ושל העומד בראשה, יוסי בר מוחא, מהווה עבורי שכר לכל אותן שנים והוכחה לכך שרצון, התמדה, אמונה, עבודה עם נשמה, בשילוב עם הערכה יומיומית ועבודה מול אנשים שיש להם חדווה ורצון להצליח, כל אלה מהווים מרכיבים למתכון מנצח!.

את הפרס אני מקדיש לכם מאזיני התוכנית ובהזדמנות זו רוצה לומר תודה ענקית לכל משפחת רדיו 104.5 צפון ו-101.5 התחנה ולעומדים בראשה היו"ר שי בן מאור והמנכלי"ת רינה בן עיון".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות