fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבישג הקטנה עדיין זקוקה לתרומות שלכם

אבישג כוכבי, בת שנה, נולדה עם מום קשה בוושט ובקנה הנשימה. רק ניתוח דחוף בארצות הברית, בעלות של 250 אלף שקלים, יכול להציל את חייה
זקוקה לכם. אבישג כוכבי
זקוקה לכם. אבישג כוכבי

אבישג כוכבי, בת שנה מקרית מוצקין, סובלת ממום נדיר בוושט וזקוקה לניתוח דחוף בארה"ב. בעיריית קרית מוצקין התגייסו מיד לעזור, תרמו כספים, העלו את הנושא לסדר היום ברשתות החברתיות וקיימו יריד שכל הכנסותיו למען אבישג.

אבישג, שנולדה עם אטרזיה של הוושט – מום קשה בוושט ובקנה הנשימה, לא יודעת מהו טעמו של אוכל. במהלך חייה הקצרים כבר עברה ארבעה ניתוחים שלא צלחו, לכן הוחלט להטיסה בדחיפות לבית החולים בבוסטון, שם נמצא רופא שיכול להציל את חייה. העלות של טיפול כזה הוא גבוה במיוחד, והמשפחה החלה במסע גיוס כספים.

הוריה של אבישג: "עזרו לנו להטיס את בתנו לניתוח בבוסטון. עלות הניתוח, לאחר השתתפות קופת החולים – 250 אלף שקלים. ראש העירייה חיים צורי נפגש עם הוריה של אבישג, ובעירייה ממשיכים לבחון דרכים יצירתיות נוספות על מנת לסייע למשפחה וקוראים לתושבים לקחת חלק במסע ההתרמה החשוב הזה.

לתרומות: בנק בינלאומי סניף 070 מספר חשבון 176370, בביט: 052-5179484

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות