fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 תחרות הכתיבה הארצית לילדי ישראל. השנה התקבלו לתחרות הילדים 12,974 שירים וסיפורים מכל רחבי הארץ.

הסופר אלירן דיין עם הילדים הזוכים לשנת ה'תשפ"ב 2022 בטקס שהתקיים בשנה שעברה במוזאון יעקב אגם בראשון לציון. צילום: איציק בירן, דוברות עיריית ראשון לציון

 

המחנך והסופר עמנואל בן סבו הצטרף לצוות השופטים בתחרות הכתיבה הארצית לילדים ה־19 ע"ש ריקה ברקוביץ'

 השנה התקבלו לתחרות הילדים 12,974 שירים וסיפורים מכל רחבי הארץ.

הסופר והיוצר אלירן דיין המנהל באופן מקצועי ומעורר התפעלות את תחרות הכתיבה לילדים הגדולה ביותר במדינת ישראל  ע"ש ריקה ברקוביץ ז"ל, עם צוות מקצועי של סופרים ומשוררים, יבחרו את 75 היצירות הזוכות מכל רחבי ישראל  כמניין שנותיה של המדינה.

"זו הייתה חוויה מרוממת להיות חלק מצוות נפלא, נהניתי מאוד לקרא יצירות מתוקות ויפות של ילדי ישראל" אומר הסופר עמנואל בן־סבו.

 

"זו הייתה ללא ספק חוויה מעוררת ומרגשת, לקרוא עשרות סיפורים מתוקים של ילדות וילדים מכל רחבי מדינת ישראל, תום, קסם ועולם דמיוני מרתק חברו יחדיו לקסם מיוחד" אומר המחנך, הסופר עמנואל בן־ סבו שהצטרף לראשונה לצוות השופטים בתחרות הכתיבה הארצית לילדים ע"ש ריקה ברקוביץ ז"ל.

בן־ סבו הודה לסופר והמשורר אלירן דיין על ההזמנה להצטרף לצוות השופטים בתחרות החשובה.

יצוין כי הסופרים והמשוררים ששפטו את עשרות אלפי יצירות הילדים כתבו גם "עצה לכתיבה" בעבור הילדים. העצות של הסופרים והמשוררים יפורסמו בספר הזוכים שייצא לאור ויחולק לילדים הזוכים.

 

זו העצה שכתב המחנך והסופר עמנואל בן־ סבו:

"אפשרו זרימה חופשית לדמיון, שחררו כל חסם, דלגו בקלילות על מהמורות, עקפו, בלי להביט לאחור, מכשולים ואפשרו כתיבה מתוך שלווה ונחת, מתוך חיוך".

 

אלירן דיין חשף כי השנה הוגשו 12,974 יצירות מילדי ישראל ומתוכם יבחרו 75 יצירות כמניין שנותיה של המדינה.

 

דיין אמר: "תחרות הכתיבה הארצית של ילדי ישראל היא המיזם החשוב ביותר אותו אני מנהל. זאת שליחות של ממש לעודד את הילדים לכתיבה, לקריאה ולפיתוח הדמיון. התחרות שנוסדה על ידי הסופרת והמשוררת ריקה ברקוביץ' בשנת 2004 הפכה למפעל גדול וחשוב וראוי שתמשיך לשנים ארוכות. בארבע השנים האחרונות בהן אני מנהל את התחרות מאז מותה הפתאומי של ריקה, נחשפתי לאלפי ילדים איכותיים וערכיים מכל חלקי הארץ שפשוט אוהבים לכתוב. זאת התחרות היחידה שמאגדת במקום אחד את כל חלקי החברה הישראלית: חילונים ודתיים, ערבים ונוצרים, ילידי הארץ ולעיתים מהתפוצות, מהמרכז ומקצוות הארץ. זאת תחרות מכבדת ואוהבת אדם וכל הילדים מקבלים בה הזדמנות שווה. אני מודה לצוות השיפוט שעוזר לי מדי שנה לבחור את הזוכים מבין יצירות רבות וטובות שנשלחות מהילדים ובתי הספר בכל רחבי ישראל. השנה, הצטרפו לצוות השיפוט סופרי ילדים ואנשי חינוך שלא שפטו בתחרות בעבר. פניתי בבקשה למשורר, הסופר ואיש החינוך עמנואל בן־ סבו שיצטרף לצוות השיפוט לאחר שנחשפתי לעשייתו הענפה למען החינוך בישראל ולספריו הרבים לילדים העוסקים בנושאים ערכיים וחברתיים. אני שמח שהוא הסכים להצטרף ולקחת חלק במיזם החשוב הזה. בן סבו הביא את ניסיונו ואת המצפן הערכי ונימק בצורה רצינית ונאותה את בחירותיו לאחר שקרא בעיון רב את יצירות הילדים שקיבל לידיו. אני בטוח שהוא ילווה אותנו גם בשנים הבאות".

 

הסופר אלירן דיין עם הילדים הזוכים לשנת ה'תשפ"ב 2022 בטקס שהתקיים בשנה שעברה במוזאון יעקב אגם בראשון לציון.
צילום: איציק בירן, דוברות עיריית ראשון לציון
המחנך הסופר עמנואל בן סבו .הוזמן לשפוט בתחרות החשובה
צילום: טליה בן סבו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות