fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלי-אן פלג מזמינה אתכם להכיר את עכו האמיתית

הציבור הרחב מוזמן לסיור ושיח בעכו, ללא תשלום, עם הארכאולוגית ומורת הדרך שלי-אן פלג ביום שני, 31 במאי בשעה 12:00. 
שלי אן פלג בעכו | צילום: כרמית ארבל רומבק
שלי אן פלג בעכו | צילום: כרמית ארבל רומבק

העיר העתיקה בעכו מתחילה בתהליך השיקום שיוביל אותה לחזור ולהיות עיר תיירות מובילה, ודוגמה לקיום משותף. אחת מן השותפות בתהליך הזה, היא הארכיאולוגית ומורת הדרך ד"ר שלי-אן פלג, החברה בעמותת זמן גליל מערבי.

ביום שני הקרוב (31.5), תקיים פלג סיור פתוח וללא תשלום בעכו, הכולל ביקור ומפגש עם אנשי עכו.

"סיור ושיח בעכו" הוא סיור ספונטני, שנולד מתוך רצון כנה ליצור מפגשים ושיחות בין תושבי עכו, לבין אנשים שאוהבים את העיר, אנשים שמסתקרנים מהעיר, ואפילו אנשים שחוששים ממנה.

הסיור הוא במתכונת של "שוטטות" בסמטאות העיר העתיקה, וייקח את המבקרים בין יזמים ועסקים מקומיים, יהודים וערבים, להכיר טוב יותר את האנשים שבאמת עושים את העיר.

פלג מספרת: "הגיעו אלי הרבה פניות, שאלות ותהיות על מה שהתרחש בעכו. גם זרמו אלי הרבה הצעות לעזרה ולשיקום. כרגע אני לא יודעת לדבר על עזרה פיזית אבל אפשר בהחלט לדבר על פרגון ותמיכה לשיקום העיר.

העיר שקטה, אתרי התיירות נפתחו ועבודות השיקום החלו בחלק מהמיזמים. אז החלטתי ביום שני לארגן סיור לעכו. זה יהיה ביקור ומפגש עם אנשים ומקומות. הכרות והדברות. תמיכה וגיבוי."

לפרטים והרשמה, שלי-אן פלג: 0723971617

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות