fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקומדיה שתדביק אתכם בצחוקורונה: היום בערב הצגה נוספת בנהריה

לאחר הפרמיירה המוצלחת של 'משפחה בבידוד' בהיכל התרבות נהריה, תככב פעם נוספת הערב (שלישי) ההצגה עם צוות השחקנים המוכשר שכולל את יפה לוי, שרלין מוראי, כוכבות הסדרה שנות ה 80 בטלוויזיה ועוד שחקנים מוכרים. אל תחמיצו
השחקנים בהצגה 'משפחה בבידוד' | צילום: אלכס קרנין

משפחה בבידוד, קומדיית מצבים חדשה ואקטואלית שנכתבה בעקבות הסגר המתמשך והקורנה שנחתה על כולם. הופיעה אתמול על במת התיאטרון בהיכל התרבות נהריה והערב 26.5 (שלישי) בשעה 20:30 תופיע שוב.

הקומדיה נכתבה ועובדה לבמה,  המחזה מקורי מימי הקורנה שיגרום לכולנו להביט במראה ולצחוק, לצחוק, לצחוק.

מליל אמש על במת התיאטרון בנהריה | צילום: אלכס קרנין

קצת על ההצגה:

משפחה ישראלית המתגוררת בבניין מגורים משותף מנסה להתמודד כמו כולנו עם החשש להידבק בנגיף הקורונה. המסכות, האלכוג'ל, בהלת הקניות, ממחסור בביצים ואיך לא? המחסור בנייר טואלט.

האבא שיצא לחל"ת ויושב תקוע בבית. הוויכוחים עם האישה, והבת שתקועה בניהם כמו מטוש בגרון, השכנים שפוקדים את הבית כל שכן והפחדים והחששות שלו והכל מתובל בהומור מהמצב הנוכחי, הוויכוחים, המריבות, ועד לשירה במרפסות, שעה וחצי של צחוק קורנה לראשונה על הבמה בשפה העברית לכל הקהלים.

צוות שחקנים מוכשר ומוכר מהטלוויזיה מהתיאטרון. יפה לוי, שרלין מוראי, כוכבות הסדרה שנות ה 80 בטלוויזיה, שמוליק ספן יוצא האח הגדול, ניסו בוזגלו כוכב רשת, והאחרון הקומיקאי והשחקן לויס אפוטה שמוכר ככוכב רשת כותב ויוצר הקומדיה.

יחד כולם מביאים לבמה חוויה אקטואלית ואותנטית ברוח התקופה. צחוק עד דמעות.

מנהריה ההצגה ממשיכה לרחבי הארץ: מוצקין, עפולה, פתח תקוה, באר שבע, כרמיאל – אל תחמיצו לצחוק עד דמעות.

לרכישת כרטיסים דרך היכל התרבות נהריה: 04-9829733 או בנייד: 052-2847082

מליל אמש על במת התיאטרון בנהריה | צילום: אלכס קרנין

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות