fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפגש המרגש בין חברי עמותת "זמן גליל מערבי"

חברי עמותת "זמן גליל מערבי" במפגש מרגש, לאחר שנה של מפגשי זום ולאחר שבועיים מטלטלים של מהומות בעכו וברחבי הארץ.
זמן ביחד | צילום: Ritvo Photography
זמן ביחד | צילום: Ritvo Photography

חברי עמותת "זמן גליל מערבי", אשר מאגדת בתוכה עשרות תיירנים מרחבי הגליל, מדתות וממגזרים שונים, בהם יהודים, דרוזים, מוסלמים ונוצרים, נפגשו השבוע למפגש, אחרי למעלה משנה בה התקיימו המפגשים באמצעות הזום. חברי העמותה נפגשים מידי רבעון מזה עשר שנים, בכל פעם אצל תיירן אחר.

המפגש נערך בגלידה בוזה, והייתה זו אך בחירה טבעית. עסק המסמל יותר מכל דו-קיום, המנוהל על ידי עלאא סוויטאת ואדם זיו ביד רמה מזה כ-10 שנים.

ברקע המפגש עמדו האירועים הקשים שהתרחשו בזמן ימי מבצע "שומר חומות" והמהומות ברחבי הארץ, אשר לא פסחו על העיר עכו ואף פגעו במרכז המידע היפהפה של העמותה, שנמצא בעכו העתיקה, במבנה עתיק שנרכש, שופץ ושומר ע"י Jewish National Fund-USA. המרכז, אשר משמש גם כגלריה ומוצגות בו תערוכות מתחלפות של אמנים גליליים, נהרס לחלוטין לפני כשבועיים, אך צפוי להיבנות מחדש וימשיך להיות מוקד משיכה בעכו ובגליל.

כל אחד מהמשתתפים הגיע מצויד במטעמים. היו מקלובה, גבינות מצוינות, פירות וירקות טריים לצד יינות בוטיק ובירות מקומיים וכמובן הגלידה של בוזה, מקומית ואיכותית ועשויה מפירות העונה.

במהלך המפגש שיתפו המשתתפים בתובנות שלהם מהשנה האחרונה, סיפרו על ההתמודדות והפתרונות ועל חלומות לעתיד המיזם התיירותי שלהם.

מנכ"לית העמותה, מיכל שילוח גל-נור: "לאחר שנה של קורונה שיכולנו להיפגש רק בזום, ושבועיים מטלטלים בכל הארץ שלא פסחו על מרכז המידע שלנו, בחרנו להיפגש שוב, והפעם עם המשפחות.

אנחנו תמיד עסוקים בלארח תיירים מהארץ ובזמנים טובים יותר מחו"ל והפעם היה לנו חשוב לעשות אירוע פנימי – שלנו, עבורנו. אני מאחלת ל"זמן גליל מערבי" ולכל היזמים בגליל להמשיך לחלום, ליצור וליזום".

זמן ביחד | צילום: Ritvo Photography
זמן ביחד | צילום: Ritvo Photography

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות