fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה מרגשת בנהריה: פארק משחקים חדש לילדים עם מוגבלות נחנך בעיר!

בטקס צנוע ומרגש בהשתתפות שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, הנהלת העירייה, ותלמידי בית ספר וגן לחינוך מיוחד, נחנך בנהריה פארק משחקים חדש ונגיש המותאם כולו לילדים עם מוגבלויות ומאפשר משחק משותף של ילדים עם ובלי מוגבלויות.
פארק משחקים חדש לילדים עם מוגבלות נחנך בנהריה | צילומים: עיריית נהריה

ברחוב אשכול בנהריה, נחנך הבוקר, יום חמישי, פארק משחקים חדש ונגיש לילדים עם מוגבלויות המאפשר משחק משותף של ילדים עם ובלי מוגבלויות. הפארק הממוקם במזרחה של העיר משתרע על שטח של כ-500 מ"ר, הוא כולל 12 מתקנים המאפשרים לילדים ובני נוער המרותקים לכיסאות גלגלים וקביים או שסובלים מבעיות מוטוריות מורכבות, ליהנות מפעילות מהנה וכיפית בפארק נגיש והותקנה בו גם תאורה שמאפשרת בילוי בשעות הערב.

הפארק החדש הוקם בסיוע ותמיכת משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ובטקס הפתיחה השתתפו השר יצחק וסרלאוף, הנהלת העירייה, ילדים וצוותי חינוך מבי"ס לחינוך מיוחד 'אילנות' ומגן זמר, גן הילדים ההתפתחותי שנמצא בסמוך לפארק. החיוך על פני הילדים אמר את הכל וגם המבוגרים התקשו להסתיר את התרגשותם ביום המיוחד הזה.

פתיחת הפארק ביום חג האילנות- ט״ו בשבט, איננה מקרית שכן מדובר במועד שמציין התחדשות ופריחה. בעירייה ציינו כי לקראת פתיחתו של הפארק החדש ניטעו בשטחו עשרות עצים חדשים כחלק מהמהפכה הירוקה שנמצאת בעיצומה בנהריה ובה צפויה נטיעת 10,000 עצים נוספים ברחבי העיר, בנוסף ל-10,000 העצים שכבר ניטעו בעיר בשנתיים האחרונות.

פארק משחקים חדש לילדים עם מוגבלות נחנך בנהריה | צילומים: עיריית נהריה
פארק משחקים חדש לילדים עם מוגבלות נחנך בנהריה | צילומים: עיריית נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות