fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונדיטורית 'טראפלס' שבמצפה מנות עכשיו במשלוחים עד הבית

קונדיטורית "טראפלס" – פטיסרי בוטיק במצפה מנות שבלב הגליל המערבי מתרגשים להשיק את האתר החדש והנוצץ, עם מגוון ענק של קינוחים, עוגות, עוגיות ועוד מלא דברים טובים, עכשיו בהזמנת אונליין ומשלוח עד הבית. לכל הפרטים ...
קונדיטורית טראפלס במצפה מנות | צילום: יח"צ

למי שעדיין לא הכיר וחייב להכיר – "טראפלס" – פטיסרי בוטיק במצפה מנות שבלב הגליל המערבי, אשר הוקם בשנת 2006 על ידי הקונדיטור יצחק רובין, הפטיסרי נמצא בתוך מבנה עץ חמים ואינטימי כאשר אורחיו נהנים מצלילי הרקע המתנגנים מתקליט ופטיפון ישן. במקום כ-20 מקומות ישיבה ומרפסת עם חצר מקסימה הטובלת בצמחייה ובה כ-20 מקומות ישיבה נוספים.

קונדיטורית טראפלס במצפה מנות | צילום: יח"צ
קונדיטורית טראפלס במצפה מנות | צילום: יח"צ

יצחק רובין, בעל המקום, הגשים את אהבתו בזכות סבתו שהייתה אופה בחסד עליון ובחר להמשיך את דרכה וללמוד קונדיטוריה. במהלך השנים הוא התמקצע רבות אצל טובי הקונדיטורים בעולם, ומשתלם מידי שנה בארץ ובחו"ל על מנת להתאים את אופי הקינוחים לטרנדים הקיימים בשוק.

יצחק מספר: "תחום הקונדיטוריה מתפתח ומתחדש בצעדי ענק, ובפטיסרי שלנו שהוא ללא ספק הלב הפועם של המקום אנחנו שואפים תמיד להיות אלה שצועדים ראשונים". מבחינתו מרגע שנכנס לתוך חדר הייצור, כל קינוח או עוגה שהוא מכין גורם לו לחוש שהוא ביצירת אומנות של ממש ואין סיפוק גדול יותר מלראות מישהו מתענג על התוצרת שזה הרגע הכין.

קונדיטורית טראפלס | צילום: יח"צ

טראפלס היו מהחלוצים שהביאו את תחום מגשי האירוח לצפון וכיום הם מהבולטים בתחום ומספקים מגשי אירוח פרימיום, מתוקים ומלוחים למגזר הציבורי, העיסקי והפרטי.

ב"טראפלס" יש חלון קינוחי ראווה עשיר שמתחלף בקצב מסחרר, בו תמצאו כמובן את גולת הכותרת של המקום נשיקות הטראפלס שמענגים את החך, את קינוח הטירמיסו המדובר, הבלונדיז והמקופלת. כמו גם עוגיות חמאה קפה פקאן, עוגיות שוקולד מלוחות, ועוגת שמרים נוטלה עם חלבה. ובנוסף תמצאו תפריט אוכל חלבי מתחלף מעת לעת המציע כריכים מפנקים לצד הקפה, משקאות מיוחדים כמו: משקה אלפחורס, מוקצ'ינו עם שוקולד בלגי ומשקה קרמל ומשקאות סחוטים.

מגשי אירוח בקונדיטורית טראפלס | צילום: יח"צ
קונדיטורית טראפלס | צילום: יח"צ

ועכשיו, לרגל השקת האתר, הם שמחים להודיע כי אפשר לבצע הזמנה קלה ופשוטה וליהנות ממשלוח עד הבית או באיסוף עצמי.

לרגל עליית האתר לאוויר קבלו משלוח חינם בהקשת קוד קופון truffles. *הקופון מוגבל עד לתאריך-9.12.22 (ט.ל.ח)

האתר החדש של קונדיטורית טראפלס

כשר חלבי בהשגחת הרבנות מעלה יוסף.

למעבר לאתר הרשמי ולהזמנת משלוחים >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות