fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום פתוח וכנס תעשייה-אקדמיה יוצא לדרך במכללה האקדמית להנדסה בכרמיאל

החורף התמהמה, אך בשבועות הקרובים צפויים לנו ימי גשם ובמכללת בראודה מתכוננים לקראתו ומחממים את האוירה במכללה, בהכנות ליום הפתוח השנתי ולכנס תעשייה-אקדמיה ה-12.
יום פתוח להנדסה וכנס לתעשייה-אקדמיה | צילום: באדיבות מכללת בראודה

יום פתוח להנדסה

ביום חמישי 9/2/23 אחה"צ יתקיים יום פתוח להנדסה בקמפוס המכללה האקדמית להנדסה בכרמיאל. זהו היום הפתוח שמחבר בין סמסטר אביב, שצפוי להיפתח בתחילת מרץ לבין סמסטר חורף של שנת הלימודים הבאה תשפ"ג.

מי שחפץ לנצל את שנת הלימודים הקרובה יוכל להירשם לסמסטר אביב במרבית תוכניות הלימוד לתואר .B.Sc בהנדסה או במתמטיקה שימושית.

ביום הפתוח ניתן להתרשם מתוכניות הלימוד לתואר ראשון .B.Sc ולתואר שני .M.Sc בהנדסה או בביוטכנולוגיה וליהנות מסיור בקמפוס המכללה בליווי סטודנטים מהמחלקות השונות. המפגשים המחלקתיים, הייעוץ אישי בדוכני המחלקות ועם יועצי המכינות להנדסה או תעודת הוראה למהנדסים, מתקיימים בחלל בנין EM.  כמובן, דקנט הסטודנטים – יעמוד לשירות המתעניינים בכל נושא הקשור לחיי היומיום של הסטודנט.

בתחילת היום יערך מפגש "לאן תרצו להתקדם מכאן" עם בכירי המכללה ועם שלושה בוגרי המכללה העובדים בתעשייה. יהיה מעניין!.

לפרטים ולהרשמה  >> לחצו כאן << 

יום פתוח להנדסה וכנס לתעשייה-אקדמיה | צילום: באדיבות מכללת בראודה

כנס תעשייה אקדמיה "ממחקר אקדמי לפרקטיקה יישומית"

בכל שנה עורכת המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל את הכנס השנתי לתעשייה- אקדמיה ע"ש נשיאה השלישי, פרופי יוחנן ארזי ז"ל. הכנס השנתי ה- 12 הוא בינלאומי ומשתתפים בו מרצים מהארץ ומחו"ל.

הכנס "ממחקר אקדמי לפרקטיקה יישומית" יתקיים בקמפוס המכללה בכרמיאל ב-14/3/2023 והוא יידון ביחסי הגומלין ובשיתופי פעולה בין האקדמיה לתעשייה, במטרה לחזק ולייעל אותם.

מדובר במסורת של כנסים מגוונים, העוסקים בנושאים מדעיים וטכנולוגיים מובילים וחדשניים ומשתתפים בו מרצים בעלי פוטנציאל לעידוד מצוינות מדעית וטכנולוגית – מה שזיכה את הכנס בחסות ובהשתתפות משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה.

מושב הפתיחה יעסוק במחקר ויישום בישראל ובעולם ואף יביא דוגמאות מפי אנשי תעשייה ומחקר בארץ ובבלגיה.

יום פתוח להנדסה וכנס לתעשייה-אקדמיה | צילום: באדיבות מכללת בראודה

המושב הבא יפוצל לשני מושבים מקבילים:

במושב האחד "אקדמיה ותעשייה ומה שביניהן" – ישתתפו העוסקים במו"פ מהאקדמיה ומהתעשייה: תשלובת ד"ר פישר, תנובה ומכון המחקר מיג"ל.

ואילו המושב השני – יישומים וחדשנות בתעשייה מציג סיפורי הצלחה של תעשייה 4.0, חדשנות בתעשייה המסורתית ויישומי דיגיטציה במיכשור הרפואי.

המושב השלישי הוא פאנל של סטרטאפיסטים  בשלבים שונים של פיתוחם ומתחומים מגוונים– החל מרובוטיקה, רפואה, פתרון דיגיטלי לבעיות אקולוגיות  וכלה בתוכנה ובינה מלאכותית.

מושב הנעילה נושא שם מאתגר ולא בהכרח מובן לאיש מן הישוב  AM <3D+AI  ומשמעותו – שילוב של בינה מלאכותית (AI) והדפסה תלת-מימדית (D3) מייצר ערך מוסף על (AM) ייצור בהוספה (Additive Manufacturing)

בהפסקת הצהריים יתקיימו שולחנות עגולים שמטרתם ליצור אינטראקציה בין אנשי אקדמיה ותעשייה וכן תתקיים תחרות אומנותית נושאת פרסים על הצגה דו-מימית המייצג את הפרויקט או המייצג את נושא הכנס.

לפרטים ולהרשמה  >> לחצו כאן << 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות