fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפתיחה הגדולה ב-14.5: BLACK ROOM ופילאטיס מכשירים בסי קלאב נהריה!

מוכנים ומוכנות לזה? הפתיחה הרשמית של פילאטיס מכשירים וטירוף הבלאק רום בסי קלאב נהריה. בתאריך: 14.5.23 הבטיחו את המקומכם עכשיו!
סי קלאב החדש בנהריה | צילום: יח"צ

מועדון הספורט סי קלאב, שפתח שעריו בתחילת השנה לתושבי נהריה והסביבה, מציע לכם שיטת אימון חדשנית אשר תגרום לכם לצאת מהבית, להגיע בכיף לאימון בכל שעה ביום ולהרגיש שהשמיים הם כבר לא הגבול.

לדברי נדב מאירסון, ממקימי מועדון סי קלאב ומי שמוכר לנו מתוכניות הטלוויזיה "לרדת בגדול״, ״המאמנים״ ונחשב לאחד מאושיות הכושר בארץ: "כולנו מודעים לכך שהחלק הקשה באימון הוא לצאת מהבית. עצם המחשבה גורמת לרבים לוותר. השיטה החדשה והמקצועית שלנו תגרום לאנשים לרצות לצאת מהבית וברגע שיגיעו, אנחנו נדאג לזה שיוציאו את המקסימום מעצמם".

מדובר בסטודיו שגודלו 150 מ"ר, מעוצב להפליא, עם מיטב מתקני הכושר החדישים. אך מה שמיוחד במתחם זה הוא השיטה בה מתבצעים האימונים עצמם. השיטה נקראת "Black room" – שיטה המבוססת על חמשת המרכיבים העיקריים בכושר: כוח, אירובי, אירובי עם התנגדות, מתיחות גמישות ואקססוריז שכולל trx, חבלים, עליות וירידות על קופסה ועוד. כל אימון מורכב ממנעד שונה של חמשת המרכיבים ובסוף כל אימון מתקיימת מסיבה אנרגטית וסוחפת.

פילאטיס מכשירים sea club

חשבתן פעם על חוויות אימון אחרת? עם נוף לים ומוזיקה של הגלים?
בואו להכיר פילאטיס מכשירים שגורם לכם להתמקד לרגע בעצמכם, להקשיב לגוף שלכם ולהביא אותו לתוצאות.

פילאטיס מכשירים בסטודיו שלנו יכיל גם אימונים המתמקדים בבסיס של פילאטיס קלאסי וגם אימונים אינטנסיביים יותר. השיבוצים לסטודיו יאפשרו

לכל אחד למצוא את מקומו בלוז השבועי ובאימון המתאים לו באופן אישי.

לפני ההגעה לסטודיו ותחילת אימון תהיה היכרות אישית, הבנה מה הצורך ,השאיפות ומהן המגבלות.

אז קחו לכם זמן לגוף ולנפש להתאמן עם נוף של הים ולשים את עצמכם במרכז.

הבטיחו את מקומכם במחירי PRESALE – מספר המקומות מוגבל.

חייגו *5886 או השאירו פרטים כאן ויחזרו אליכם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות