fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דירות חדשות מחכות לכם בכפר ורדים

60 יח"ד בעיצוב מרהיב ישווקו בפרויקט "ורד הכפר"
פרויקט ורד בכפר, כפר ורדים | צילום: פרטי
פרויקט ורד בכפר, כפר ורדים | צילום: פרטי

כפר ורדים: 60 דירות מגורים חדשות ישווקו במסגרת פרויקט "ורד הכפר"

חברת צ.פ היוזמת ובונה את פרויקט המגורים "ורד הכפר" בכפר ורדים, מדווחת כי שלב ב' של הפרויקט אשר יכלול מתחם ובו 60 דירות חדשות, יוצא לשיווק.

מדובר במתחם דירות יוקרתי הבנוי בסגנון מדורג אשר ישתלב כחלק אינטגרלי מפרויקט המגורים הבנוי בשכונת מגורים קטנה ואינטימית בליבו של היישוב. בצ.פ מציינים כי סגנון הבנייה המדורג, שטרם נבנה ביישוב, כבר מעורר עניין בקרב הקהל המקומי ומהאזור כולו. לכל מבנה במתחם החדש מתוכננות ארבע קומות ובכל קומה שתי דירות בלבד ללא קירות משותפים ומקסימום פרטיות.

תמהיל הדירות מציע דירות 3,4 ו-5 חדרים עם גינות חדרים עם מרפסות נוף מרווחות. מחירים לדוגמא: דירות 4 חדרים בגודל 110 מ"ר עם מרפסת גדולה בגודל 45 מ"ר יימכרו בהחל מ-1.22 מיליון שקלים ודירות גן 5 חדרים בגודל של 135 מ"ר עם גינה של 120 מ"ר ימכרו בהחל מ-1.35 מיליון שקלים.

מהחברה נמסר כי עד כה למעלה משליש מכמות היחידות במסגרת שלב א' של הפרויקט הכולל מתחם של 56 קוטג'ים דו – משפחתיים, הנמצאים בשלב של בנייה מתקדמת כבר שווקו, כאשר נותרה שנה בלבד למסירתם. מרבית הרוכשים הם זוגות ומשפחות צעירות מכל חלקי הארץ ומהאזור, בעלי מקצועות חופשיים שמחפשים אחר איכות חיים ואחר פרויקטים חדשים למגורים. לביקושים הרבים תורמת העובדה כי כרגע אין כמעט התחלות בנייה בסביבה ובכפר ורדים בפרט.

מבין היחידות שנמכרו לאחרונה: קוט'ג דו משפחתי, בגודל 150 מ"ר, על שטח של כרבע דונם, במחיר של 1.65 מיליון שקלים וקוטג' 180 מ"ר על שטח של 250 מ"ר נמכר ב- 1.80 מיליון. לכל הקוטג'ים תכנון אדריכלי ייחודי המשתלב בנוף הכפרי, עיצוב פנים פונקציונאלי ומפרט טכני איכותי.

פרויקט "ורד הכפר" מוקם כאמור בלב ליבו של הישוב, בחלקו הוותיק של הכפר, ובמרחק הליכה אל המרכז המסחרי, בתי הספר היסודי והתיכון, גני הילדים המעונות, הקאנטרי קלאב החדיש והמתקדם, תנועות הנוער ועוד. תכנון הפרויקט הופקד בידיו של האדריכל רון רוזן, המתמחה באדריכלות ובנייה ירוקה ואשר זכה בפרסים על פרויקטים אותם תכנן במהלך השנים.

לדברי רן ינאי מנכ"ל "צ.פ ייזום ובניה": "בתכנון מתחם הדירות החדש של "ורד הכפר" הושם דגש על השתלבות הפרויקט בנוף היישוב הוותיק, תוך מחשבה על צרכי המשפחות הצעירות שהן הקהל הפוטנציאלי המחפש להתגורר בליבו של יישוב וותיק ואיכותי, כחלק מקהילה עם מערכת חינוך מהטובות בארץ. מיקומו של היישוב מאפשר לתושביו נגישות גבוהה לפארקי ההייטק תפן ומשגב ולאזורי התעסוקה בעכו, כרמיאל ונהריה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות