fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחרות "הסבתא הכי יפה בישראל" יוצאת לדרך. ולנו יש נציגה מנהריה!

תחרות ״הסבתא הכי יפה בישראל״ לשנת 2023 תיערך במרכז דוהל ב-30.5, בניצוחו של המפיק והיזם אורי קריספין. כולן יפות וכולן סבתות נפלאות, אך לנו יש מועמדת מהעיר; קבלו את ענת עמור, סבתא ל-3 נכדים מנהריה.
תחרות "הסבתא הכי יפה בישראל" יוצאת לדרך | צילום: באדיבות המפיק והיזם אורי קריספין

"אם את סבתא עם סטייל משלך מטופחת עם שגעונות ותחביבים מיוחדים שמאפיינים רק אותך, מלאת חיים, תמיד שואפת לשלמות ועולם האופנה קורץ לך ולא משנה באיזה גיל תחרות זו נועדה לך", פרסם קריספין ברשתות החברתיות וקרא לסבתות מכל הארץ להגיע לאודישנים.

מאות הגיעו, עשרות נבחרו עבור תחרות יופי לסבתות ממקומות שונים, מרקעים שונים, סטטוסים שונים ולכולן מכנה משותף אחד: היותן סבתות, זה אגב, גם הקריטריון האמיתי היחיד, לא מידות 90-60-90 ולא חשבון בנק נפוח.

תחרות "הסבתא הכי יפה בישראל" יוצאת לדרך | צילום: אורן קרידי

וכעת זה קורה שוב ובגדול, בפעם ה-7, קריספין שוקד על התחרות הארצית בפורמט ענק ונוצץ ביותר של סבתוש 2023: הסבתא הכי יפה בישראל – אירוע נוצץ שיתקיים ב-30 במאי 2023 במרכז דוהל בתל אביב. מאפרת ראשית – רוית אסף, ומעצב שיער ראשי – אלי אלמוזנינו.

למי שטרם הספיק\ה להכיר את המפיק והיזם אורי קריספין – "הראש" מאחורי כל תחרויות היופי המקומיות, הוא צלם אופנה ועיתונות, אב לשלושה וסבא בעצמו. צץ לו רעיון לפני 7 שנים ומאז הוא רק הולך ומעצים את התחרויות המגוונות שבהפקתו ובהנחייתו.

בתחרות שתתקיים ב-30.5, ישתתפו 32 נשים מדהימות, וביניהן גם ענת עמור (55) סבתא לשני נכדים ונכדה, תושבת נהריה.

ענת עמור מנהריה, סבתא לשני נכדים ונכדה ומשתתפת בתחרות | צילום: אלבום פרטי

עמור משתפת אותנו על בחירתה להשתתף בתחרות: ״בשנים האחרונות אני עוברת שינויים בחיי ומרגישה שהגיע הזמן שלי, לעצמי, בעקבות השינויים, גם עזבתי את עיר הולדתי כרמיאל ועברתי לנהריה. התחרות בה אני מייצגת את העיר נהריה תשים כנראה חותם רשמי שאני נהריינית.

״בתחרות 32 נשים מדהימות שלדעתי רובן הגיעו בשביל החוויה ופחות כדי לזכות. המתנה שקיבלנו מהחגיגה הזאת, זה שהאירוע מתקיים בניצוחו של המפיק המדהים אורי קריספין שנותן לכל אחת להרגיש שהיא האחת ושאנו חוות משהו אחר. חוויה באמצע החיים. אותי אישית זה מחזיר 40 שנה אחורה כשהשתתפתי בתחרות מיס כרמיאל, ואחרי 40 שנה יש לי הזדמנות להיות שוב על הבמה, אז למה לא?

״כולן יפות, כולן מדהימות וכולן סבתוש וכולנו כאן לחוויה וכיף. עברנו דבר אחד או שניים בחיים, גידלנו ילדים ומרגישות שזה הזמן שלנו. תזכרו שגם בגיל הזה – מגיע לנו״.

ענת עמור מנהריה, סבתא לשני נכדים ונכדה ומשתתפת בתחרות | צילום: אלבום פרטי

מאחלים בהצלחה לענת עמור ולכל הסבתות המדהימות!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות