fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי קוסטיקה יצא צדיק

"יצאת צדיק" בערוץ 12 עם חיים אתגר שידר השבוע פרק מיוחד על נוכלים וצדיקים בענף התריסים החשמליים. ומי שסייע לחיים אתגר וישב לצידו הוא שלומי קוסטיקה, הבעלים של חברת התריסים מנהריה. קוסטיקה: "לאחר סינון רב של בעלי מקצוע ביקשו אותי"
חיים אתגר ושלומי קוסטיקה | צילום עצמי
חיים אתגר ושלומי קוסטיקה | צילום עצמי

מי שצפה השבוע בתוכנית הטלוויזיה 'יצאת צדיק' בקשת 12 עם חיים אתגר, בטח ישר זיהה את מי שהיה לצדו ועזר לסייע. הוא לא אחר מאשר שלומי קוסטיקה מנהריה, מומחה בענף האלומיניום והבעלים של חברת התריסים 'אלום קוסטיקה י.ש בע"מ'

קוסטיקה איך היה בתוכנית?

"היה מעולה, נחשפתי והכרתי אנשים אמינים שרוצים לעזור לאוכלוסייה החלשה ולכלל האנשים. *נהנת? נהנתי מאוד, ניתנה לי אפשרות ובמה להראות קצת מהניסיון והמקצועיות שלי בתחום. *מה היה? פנו אלי מהפקת יצאת צדיק לאחר סינון רב של בעלי מקצוע וביקשו שאשתתף בתוכנית וביחד ניצור תקלה פשוטה, לאחר יצירת התקלה, הזמנו בעלי מקצוע שונים וחיפשנו צדיקים שיפתרו את התקלה במקצועיות, אמינות ובמחיר הוגן. לצערי מצאנו צדיק אחד מתוך ארבעה שהגיעו לתקן את התקלה. עצוב לדעת שבתחום שלנו חסרים בעלי מקצוע מקצועיים ואמינים. כולי תקווה שהדבר הזה היה מקרי ואני מאמין שהחשיפה של התוכנית תוכל לגרום לשינוי של נותני השירות במדינה."

איך היה לעבוד לצד חיים אתגר?

"העבודה לצדו מאוד מעניינת ומאתגרת, הוא מבצע את עבודתו במקצועיות רבה כדי לחשוף בעלי מקצוע אמינים ולא אמינים. אני רואה את עבודתו כעבודת קודש שמטרתה להעלות את המודעות ולסייע לחברה ככל שניתן למגר את התופעה ולגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם מקבלים החלטה על תיקון כל שהוא."

למה בחרו דווקא אותך?

"החברה שלנו 'אלום קוסטיקה י.ש. בע”מ', דור שני וממשיך בתחום האלומיניום, היא חברה בעלת ניסיון של 50 שנה. וכיום, אני ואחי ממשיכים את דרכו של אבינו יעקוב קוסטיקה, מייסד החברה שחינך אותנו לעבוד ביושר ובהגינות ולעזור ככל האפשר. אנו נותנים יחס מהלב ומהנשמה, ודואגים תמיד שהלקוח יקבל בתמורה את השירות הכי טוב לכסף שהוא משלם. חשוב לנו שהלקוחות ימשיכו לסמוך עלינו ולהמליץ עלינו לעבודות קדימה. אנו מאמינים בשימוש בחומרים איכותיים בכדי לקבל אחריות מלאה על כל המוצרים ולספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. הייחודיות שלנו זה להיות קשובים ולהעניק יחס חם ומקצועי. מקווה שנמשיך להוות דוגמה במקצועיות ובאמינות שלנו."

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות