fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: זו הקבוצה שתתמודד נגד הפועל באר שבע בגמר גביע המדינה

מכבי פתח תקווה גברה על נציגת הליגה הלאומית, הפועל נוף הגליל, 0:3, והעפילה לגמר גביע המדינה. מאמן נוף הגליל, מוטי איווניר: "התוצאה לא משקפת. לא היינו פחות טובים ממכבי פתח תקווה"
גולש לגמר. מאור לוי ממכבי פתח תקווה חוגג עם אוהדי קבוצתו צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

מכבי פתח תקווה עצרה את הסינדרלה של גביע המדינה, הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית, אחרי שגברה עליה, 0:3, והעפילה לגמר גביע המדינה. שם כבר מחכה לה משוכה גבוהה הרבה יותר, בדמות הפועל באר שבע.

בדקה ה-19, מאור לוי, בבעיטה חופשית נהדרת מ-25 מ' שהלכה לחיבורים, העלה את פתח תקווה ליתרון, 0:1. בדקה ה-38 הכפילה פתח תקווה את יתרונה בזכות שער עצמי שכבש דולב אזולאי מנוף הגליל, שגלש לכדור רוחב ובניסיון להרחיקו, החדיר את הכדור לשער קבוצתו, 0:2. בדקה ה-63 המשחק למעשה הוכרע כשלירן חזן נגח מקרוב פנימה כדור שהוגבה לרחבת נוף הגליל, 0:3.

מאמן מכבי פתח תקווה, רן קוז'וק: ""שיחקנו נגד קבוצה טובה ואיכותית וידענו את זה. ניצחנו במשחק לא טוב שלנו, אבל האיכות היא זו שהכריעה. תודה לבורא עולם, שהביא אותי לגמר פעם שנייה שלי כמאמן. ברור לכולם מי הפייבוריטית בגמר. הפועל באר שבע זו קבוצה סופר איכותית ומנוסה במעמדים האלה. יהיה משחק שונה לחלוטין מהגמר שהיה לי בשנה שעברה עם מכבי נתניה, כשהפסדנו לבית"ר ירושלים. גם אני לומד מטעויות ומהפסדים, ואעשה את מה שצריך כדי שהפעם נזכה בגביע".

מאמן הפועל נוף הגליל, מוטי איווניר: "התוצאה משקרת. לא היינו פחות טובים ממכבי פתח תקווה וגם הגענו ללא מעט הזדמנויות. אני גאה בכל אחד ואחד מהשחקנים ולא רק מהמשחק היום, אלא על כל העונה הטובה שאנחנו נותנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות