fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נרתמים לסייע לביטחון – הביטחוניסטים בסיוע פורום כיתות הכוננות 'הנני'

נרתמים לסייע לביטחון - הביטחוניסטים בסיוע פורום כיתות הכוננות 'הנני' תרמו כ-22 אפודים קרמיים וקסדות לקיבוץ עברון
הביטחוניסטים בסיוע פורום כיתות הכוננות | צילום הנני
הביטחוניסטים בסיוע פורום כיתות הכוננות | צילום הנני

מחזקים את כיתות הכוננות בכל הארץ: תנועת הביטחוניסטים בסיוע פורום כיתות הכוננות 'הנני' תרמו השבוע ציוד לחימה והגנה לכיתת הכוננות של קיבוץ עברון. את הציוד הכולל כ – 22 אפודים קרמיים וקסדות, מסרו השבוע נציגי פורום 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים במהלך מפגש מרגש של אהבת חינם עם חברי כיתת הכוננות שנערך בקיבוץ עברון.
יונתן אחיה, מנהל קשרי חוץ של פורום כיתות הכוננות הנני ציין בטקס: "נתינת אמצעים לכיתות הכוננות היא בעלת חשיבות מבצעית מדרגה ראשונה. כיתות הכוננות מצילות חיים ומקנות ביטחון.
פורום הנני הוא הבית לכל כיתות הכוננות בישראל והפורום יפעל שכל כיתת כוננות תהיה בעלת האמצעים הדרושים לשמירה על ביטחון התושבים ותהיה מוכנה בכל עת. תנועת הביטחוניסטים ששותפה לדרכנו מסייעת לנו בהשלמת הפערים ואנו מודים לה ולכל התורמים והעוסקים במלאכה"
מנהל הכספים של קיבוץ עברון אביב ינישבסק הוסיף : "בשם הנהלת קיבוץ עברון אנחנו רוצים להודות לתורמים (הביטחוניסטים ופורום 'הנני') שעושים ימים ולילות לסייע לנו להגן על הבית".

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות