fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרגש: נהג האמבולנס של המרכז הרפואי לגליל יילד תינוקת

נהג האמבולנס של המרכז הרפואי בנהריה, המתגורר בבניין רב קומות בעכו, קיבל טלפון מאחד השכנים כי לאשתו ירדו המים והיא עומדת ללדת
חאלד שחאדה והתינוקת | צילום באדיבות המרכז הרפואי
חאלד שחאדה והתינוקת | צילום באדיבות המרכז הרפואי

נהג אמבולנס של המרכז הרפואי סייע הבוקר (חמישי) ליילד את בתם של שכניו המתגוררים בעכו.

הכל החל כאשר נהג האמבולנס, חאלד שחאדה, המתגורר בבניין רב קומות בעכו, קיבל טלפון מאחד השכנים, שסיפר לו כי לאשתו, הנמצאת בהיריון מתקדם, ירדו לה המים, וכי הם חוששים שלא יספיקו להגיע לחדר הלידה בזמן.

"הוא נשמע בלחץ נוראי והבנתי שבעוד דקות ספורות הלידה אמורה להתחיל. בלי לחשוב פעמיים הפעלתי את הסירנה וטסתי לשם, מרחק דקות ספורות מהמקום בו הייתי, ובמקביל הזעקתי את מד"א", מספר חאלד.

עם הגעתו לבניין עלה לדירת השכנים, כשהוא מצויד בערכת לידה הנמצאת באמבולנס באופן קבוע. "פרק זמן קצר לאחר מכן הגיע צוות מד"א, ויחד התחלנו ליילד את התינוקת", הוא אומר. "תוך 15-20 דקות היא היתה בחוץ. זה היה רגע מרגש מאוד", מספר חאלד, שזו הפעם השנייה ב-22 שנותיו כנהג אמבולנס שהוא מסייע ביילוד תינוק בבית פרטי.

התינוקת נולדה במשקל 2.770 ק"ג, והיולדת, אישה בת 29, שזהו ילדה השני, הועברה לאשפוז באחת ממחלקות היולדות. ליולדת ולבתה שלום.

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות