fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חידון התנ״ך: תלמיד הישיבה התיכונית אורט מעלות זכה במקום הראשון בחינוך הממלכתי דתי

חידון התנ״ך: תלמיד הישיבה התיכונית אורט מעלות זכה במקום הראשון בחינוך הממלכתי דתי | צילום: דוברות עיריית מעלות תרשיחא

במסגרת חידון התנ״ך המחוזי לנוער במחוז הצפון על שם יצחק נבון ז"ל, שהתקיים אמש בעיר עפולה, לבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים דתיים.

הוכתר תלמיד הישיבה התיכונית אורט מעלות שמעון יוחאי ווינר כחתן החידון, כאשר זכה במקום הראשון בחינוך הממלכתי דתי.

החידון שנערך במעמד מנהלת המחוז ד״ר אורנה שמחון, רה״ע עפולה ומכובדים נוספים, התקיים השנה בסימן ״בניה ושיבה״ ד"ר אורנה שמחון פתחה בדבריה את החידון: "תולדות קיומו של העם היהודי רצופות במלחמות על הבית, בכל מלחמות ישראל תמיד הנפנו את דגל האמונה התקווה והאור, תמיד דבקנו בערכי התורה במאבקנו על זכותנו וחובתנו לשבת בארץ ישראל".

"ההתעניינות שלכם, בני הנוער בספר התנ"ך מעמיקה ומבססת את הקשר לעם ישראל, ארץ ישראל ומורשת ישראל״. מנהלת המחוז חתמה את דבריה בתפילה לשלום החיילים להחלמת הפצועים ובתפילה לחזרת השבויים והחטופים – "ושבו בנים לגבולם".

אורנה טל ראש מינהל החינוך בעיריית מעלות תרשיחא: ״ איזו גאווה!!! שאלה תלמידנו ומחנכינו! חזרנו לקדמת הבמה בהישגים המפוארים של תלמידי העיר במסורת המבורכת של חידוני התנ״ך. ברכות מקרב לב לתלמיד היקר שמעון יוצא ווינר על ההישג המרשים וכבר בשלב הבא יתמודד שמעון בחידון התנ״ך הארצי. ההישג של שמעון מצטרף להישגים מדהימים של בני העיר מעלות בחידוני התנ״ך בעבר, כאשר לירון בן משה ושגיב לוגסי זכו כחתנים בחידון התנ״ך העולמי! על כך נאמר: ״יגעת ומצאת תאמין״

חידון התנ״ך: תלמיד הישיבה התיכונית אורט מעלות זכה במקום הראשון בחינוך הממלכתי דתי | צילום: דוברות עיריית מעלות תרשיחא

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות