fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במרכז הרפואי לגליל נפרדים מאושרה פריינטה

ברוח ימי הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, נערכו במרכז הרפואי אירועי פרידה מרגשים מסגנית מנהלת הסיעוד אושרה פריינטה, שפרשה לגמלאות
נפרדים מאושרה פריינטה,| צילום : אלי כהן
נפרדים מאושרה פריינטה,| צילום : אלי כהן

אושרה פריינטה, סגנית מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרשה לגמלאות לאחר 33 שנות עבודה. אז ברוח ימי הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, נערכו במרכז הרפואי שורה של אירועי פרידה מרגשים במתכונת של קפסולות ובהשתתפות עובדים ממחלקות שונות.

הנהלת המרכז הרפואי לגליל נפרדה מאושרה פריינטה בטקס שהתקיים במעמד מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, סגנו ד"ר צבי שלג, היועצת המשפטית והמנהלת האדמיניסטרטיבית בפועל של המרכז הרפואי, עו"ד באדרה חורי-חוריה, מנהלת הסיעוד, רונית קלמן, סגניתה הלן מלכה-זאבי, ואחראית כוח אדם בסיעוד, דנית שכטר-עמרם.

פרופ' ברהום העניק לפריינטה שי מהנהלת המרכז ואמר כי היא תמיד היוותה עבורו שם נרדף לעובדת איכותית, מסורה ומקצועית, שהיה בה שילוב מבורך של נחישות לצד אמפתיה וקשב רב. הוא הוסיף, כי ביחד עם המנהלת רונית קלמן, פריינטה הובילה את הנהלת הסיעוד להישגים רבים.

בדברי הפרידה סיכמה פריינטה 33 שנות עבודה במרכז הרפואי, שלדבריה, הוא היה עבורה בית שני, ולעיתים אף ראשון. היא הוסיפה, כי תתגעגע מאוד לעובדות ולעובדים.

בטרם נבחרה לסגנית מנהלת הסיעוד, שימשה פריינטה בתפקידים שונים ומגוונים בתחום הסיעוד, בהם אחות כללית ומפקחת אגף המחלקות הפנימיות.

נפרדים מאושרה פריינטה,| צילום : אלי כהן
נפרדים מאושרה פריינטה | צילום: אלי כהן

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות