fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הפסידה 96:88 להפועל תל אביב

לאן נעלמה עירוני נהריה? אם תשאלו את אוהדי הקבוצה חצי מהם יגידו בחצי חיוך שהיא כנראה נכנסה לבידוד וחצי מהם סתם יתעצבנו על מצב הקבוצה
טוני גפני (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)

לאן נעלמה עירוני נהריה?

אם תשאלו את אוהדי הקבוצה חצי מהם יגידו בחצי חיוך שהיא כנראה נכנסה לבידוד וחצי מהם סתם יתעצבנו על מצב הקבוצה. כי מאז גמר גביע המדינה נהריה נמצאת בצלילה חופשית ביכולת שלה ובעיקר בכל מה שקשור למשחק ההגנה שכמעט ולא קיים.

גם אתמול (מוצ"ש) היא נראתה רע מאד על הפרקט בהיכל שלמה נגד הפועל ת"א שהתעללה בה במחצית הראשונה ובזכות כך סללה את הדרך לניצחון 88:96.

לפני תחילת המשחק הנהלת הפועל ת"א העניקה לשלושת האקסים שלה, דני פרנקו, טוני גפני וג'רל מקניל גביעי הוקרה.

ללא מקניל שריצה עונה השעיה אוטומטי אחרי שכבר הושעה פעמיים, נהריה עלתה ראשונה על הלוח עם יתרון 0:6 אחרי דקה של משחק. הפועל יצאה מההלם וניצלה את האין הגנה של נהריה עם ריצת 0:9 בדרך ליתרון 6:9 (דקה 3). נהריה איבדה כדורים בהתקפה מול הלחץ של הפועל שרצה קדימה בלי לעצור, בדרך ליתרון מדהים של 10:30 (דקה 8). גפני היה פעיל במיוחד בשני צידי המגרש ובלעדיו כנראה שהמצב של נהריה היה יכול להיות יותר גרוע, אבל הפועל הייתה בזון שלה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:33.

טוני גפני (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)

גם את הרבע השני נהריה פתחה מצוין וקולשוב עם 5 נק' רצופות דאג לצמצם את ההפרש וסימפסון גרם להפועל לקחת פסק זמן כדי לעצור את המומנטום הסגול, 21:35 לאדומים (דקה 12). נהריה הצליחה לאזן את המשחק ולנגוס בהפרש ומי אם לא גפני עם שלשה חשובה צימק ל-31:44 (דקה 17) שגרם למאמן הפועל להזעיק פסק זמן נוסף. נהריה המשיכה בשלה ואסיסט נהדר של ווטרס לגפני שצלף שלשה נוספת הוריד את ההפרש ל-10 נק', 39:49 ולמחצית נהריה ירדה כשהיא בפיגור 52:41.

במחצית השניה הפועל חזרה לשלוט בקצב ועלתה ליתרון 43:58 (דקה 23). שלשה של משגב ועוד אחת של ווריק החזירו את ההפרש ל-10, 51:61 (דקה 25) אבל כל פעם שנהריה ניסתה לנצל את המומנטום הפועל הגדילה את ההפרש. קולשוב ומשגב שנתנו את התפוקה בהתקפה של נהריה, הצליחו בכל זאת להשאיר את נהריה בעיניים ושלשה נוספת של משגב קבעה את תוצאת הרבע השלישי 63:73 להפועל.

עירוני נהריה איגור קולשוב (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)
עירוני נהריה איגור קולשוב (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)

נהריה פתחה את הרבע הרביעי עם שלשה נוספת

משגב שלקח את המשחק על עצמו בשל היעדרו של גפני שנפצע באמצע הרבע השלישי, 66:75 אדום (דקה 32). גפני חזר לפרקט, אבל לנהריה לא הייתה תשובה בהגנה לסלים הקלים של הפועל ששוב הגדילה את ההפרש ל-66:83 (דקה 34). ווריק ומשגב עם שלשות חשובות דאגו להשאיר את נהריה במשחק, 72:83 (דקה 35). נהריה ידעה לנצל את המומנטום והצליחה להוריד את ההפרש לכדי 77:83 (דקה 37). שתי הקבוצות החליפו סלים עד שקולשוב עם שלשה גדולה 2 דקות לסיום הוריד ל-4 הפרש בלבד 84:88. דווקא כשהיא במומנטום נהדר, נהריה איבדה את הכדור שתורגם מיד לנקודות בצד השני שסגרו את הסיפור מבחינתה של נהריה וקבעו הפסד שלישי ברציפות לסגולים של פרנקו.

קלעו לעירוני נהריה: ניב משגב 16 נק', טוני גפני 13 נק', איגור קולשוב, טראוויס ווריק ודומיניק ווטרס (10 אס') 12 נק' כ"א, דיימון סימפסון 11 נק' (11 כ"ח), איתי שגב 8 נק', תומר כהן 3 נק', אייל שולמן 1 נק'.

מאמן עירוני נהריה דני פרנקו: "היה לנו רבע ראשון לא טוב ובלי מקניל לא היתה לנו פיזיות. היינו צריכים לבצע התאמות ולעשות דברים שאנחנו פחות רגילים אליהם, לפעמים זה הצליח ולפעמים לא. גם כשהיינו יותר טובים לא הצלחנו באמת לייצר המשכיות בהגנה ולא הצלחנו לעצור אותם. כדי לנצח את הפועל ת"א בבית שלה אסור לך לתת להם לקלוע 96 נקודות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות