fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה הציבה דגלי חג כהזדהות עם החטופים בעזה ותמיכה בתושבי הדרום

כלניות אדומות ופרפר צהוב מעטרים את דגלי החג שהונפו בעיר נהריה כהזדהות ותמיכה בתושבי הדרום ועם החטופים שלנו בעזה. הדגלים הוצבו ברחבי העיר והשכונות ולאורך קו טיילת החוף
עיריית נהריה הציבה דגלי חג כהזדהות עם החטופים בעזה ותמיכה בתושבי הדרום | צילום: דוברות עיריית נהריה

מחווה נהריינית

מחבקים, תומכים ומייחלים לבשורות טובות! חג האביב עומד בפתח והשנה החליטו בעיריית נהריה לבטא בצורה מיוחדת ומרגשת את אירועי החודשים האחרונים אותם חווים כלל אזרחי מדינת ישראל.

דגלי ה'חג שמח' שמקשטים את העיר כמדי שנה לחג הפסח, עוצבו הפעם בצורה ייחודית שנועדה להעביר שני מסרים חשובים: האחד, עיטור הכלניות האדומות המוכרות לרבים כמסמלות את אזור הדרום ובכך מועבר מסר של תמיכה בתושבים והשני, פרפר צהוב, שמזכיר לכולנו כי גם ברגעים אלה כבר יותר מחצי שנה (כמעט 200 ימים!), 133 חטופות וחטופים- ילדים, נשים וגברים, שוהים עדיין בעזה ואינם בני חורין במולדתם ערב חג הפסח תשפ"ד.

הדגלים הונפו בעיר לצד דגלי ישראל ודגלי העיר נהריה. ממשיכים לייחל להחלמתם של הפצועים, לחזרתם במהרה של החטופים ושל כלל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ולא מפסיקים לרגע לתמוך, לחבק וללוות את משפחות השכול של העיר ובכלל. עם ישראל חזק- יחד ננצח!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות