fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום וראייטי קהילתי בבי"ס בגין בנהריה

מיזם 'סיסמה לכל תלמיד' קיים ביום שישי האחרון פעילות מרגשת בבי"ס בגין בנהריה יחד עם נשיא וראייטי ישראל, מר אודי אנג'ל והזמר הראל סקעת למען ילדי וראייטי בעיר נהריה
יום וראייטי קהילתי בבי"ס בגין בנהריה | צילום: עיריית נהריה ובי"ס בגין

מסורת מרגשת! ילדי בית ספר 'מנחם בגין' בנהריה, ממשיכים במסורת של יום שיא "וראייטי קהילתי" שכל הכנסותיו מוקדשות למען ילדי וראייטי.

יום וראייטי קהילתי בבי"ס בגין בנהריה | צילום: עיריית נהריה ובי"ס בגין

זו השנה השביעית ברציפות בה מתקיים האירוע המיוחד הזה, שהשנה היה בסימן "האדם לפני השחקן" והובילו אותו מנהלת בית הספר, חגית בן-גוזי והצוות החינוכי. ליום המרגש הגיעו לצד נשיא וראייטי ישראל ויו"ר "סיסמה לכל תלמיד", מר אודי אנג'ל, גם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מנכ"ל סיסמה לכל תלמיד, אבישי ג'יבלי, הנהלת וראייטי וראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין. את הפעילות לאורך כל השנה ליוו ויזמו צוות "סיסמה לכל תלמיד" בצפון, בהובלתו של מנהל מרחב צפון, אריאל סנדובסקי.

יום וראייטי קהילתי בבי"ס בגין בנהריה | צילום: עיריית נהריה ובי"ס בגין

היום נפתח בטקס מרגש בו הציגו התלמידים את התוצרים שלהם מהפעילות שקיימו בנושא "אחר אתה חבר" לאורך כל שנת הלימודים, בשירה, הצגה וקטעי וידאו מהפעילות. בשיאו של הטקס הצטרף בהפתעה הזמר והיוצר הראל סקעת בשירה לילדים ובתפילה להחזרת החטופים. הוא ריגש רבים שהצטרף לדואט עם תלמיד בית הספר, אושר כהן בשירו של סקעת "ימים אחרים", שהפך לאחד מהשירים המזוהים ביותר עם מלחמת 'חרבות ברזל'. בהמשך האורחים וההורים סיירו בין דוכני מכירה למען ילדי וראייטי שהפעילו הילדים, נחשפו לתוצרים שהציגו ולהמצאות היצירתיות שהכינו עבור אנשים שוני צרכים, עליהן הם עבדו במהלך השנה ועוד.

יום וראייטי קהילתי בבי"ס בגין בנהריה | צילום: עיריית נהריה ובי"ס בגין

האירוע המעצים והמרגש לא הותיר עין אחת יבשה והדגיש את החשיבות הרבה הקיימת בעיר בשנים האחרונות לקידום נושא ה'חינוך לשילוב' בכל מוסדות החינוך בעיר למען הילדים, דור העתיד של העיר נהריה ומדינת ישראל שמתחנכים על ערכי סבלנות, סובלנות, שוויון וקבלת האחר במעשים ובשיתוף פעולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות