fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת על: מה עשה מאמנה החדש של עירוני נהריה בהופעת הבכורה שלו בקבוצה?

עירוני נהריה, ביום שאחרי התפטרותו של המאמן דני פרנקו ועם מאמן חדש על הקווים - שי סגלוביץ', ספגה את הפסדה השביעי בליגה ונכנעה בביתה להפועל אילת, 107:90. ביום רביעי (29 בדצמבר) מצפה לה קרב תחתית נגד בני הרצליה
המאמן של עירוני נהריה, שי סגלוביץ' | צילום: אדריאן הרבשטיין
המאמן של עירוני נהריה, שי סגלוביץ' | צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

משנה מאמן, לא משנה תוצאה. עירוני נהריה, עם מאמן חדש על הקווים – שי סגלוביץ', רשמה את הפסד הליגה השביעי שלה העונה כשנכנעה בביתה להפועל אילת, 107:90. מתברר, כי השינוי בעמדת המאמן לא ממש עזר לקבוצה הצפונית לצאת לדרך חדשה ולהיחלץ מהמקום האחרון בו היא שקועה כמעט מאז פתיחת העונה. קבוצה שסופגת 107 נקודות בביתה תתקשה לנצח, כך שלמאמן הטרי סגלוביץ' מצפה עוד עבודה רבה באיחוי המשבר העמוק בו נמצאת נהריה.

רבע ראשון: נהריה דווקא פתחה טוב, כמו שקורה לה במרבית משחקי העונה, והיא אף הובילה עד לדקה החמישית, 9:15, אך ריצת 0:7 של האורחים מהדרום הפכה את התוצאה והובילה לסיום הרבע הראשון עם יתרון אילתי, 23:26.

רבע שני: היתרון של האורחים נשמר לאורך כל הרבע השני כשנהריה כל הזמן מנסה לזנב ולהשיג שוויון, אך ללא הצלחה ועם הבאזר להפסקה מורה לוח התוצאות על, 41:51 לאילת.

רבע שלישי: המחצית השנייה לא הייתה שונה. קצב המשחק נמשך ללא שינוי, כשאילת שומרת כל העת על פער מרחק סביר מהמארחים. בשלב מסוים, הקטינה נהריה את ההפרש ל-5 נקודות בלבד (60:65, דקה 25), והיה נדמה שאולי יש פה קולות של חזרה למשחק, אבל מהר מאוד התקווה הזאת נמוגה כשאילת ענתה בקליעות מדויקות וסיימה את הרבע השלישי ביתרון, 70:79.

רבע רביעי: עם פתיחת הרבע האחרון, נהריה שוב צימקה, 79:72, אך שתי שלשות רצופות מהעבר השני, הוציאו את האוויר מהרוח הנהריינית כשעד לסיום, הפער רק הלך וגדל עד לתוצאה הסופית, 90:107 לאילת.

לנהריה קלעו: קאלין לוקאס – 26 נק', מייקל יאנג וג'ו אלכסנדר – 16 נק' כ"א, ג'רון בלוסומגיים – 14 נק', אור לאומי – 8 נק', דבון סקוט – 6 נק', ניב משגב וגל גילינסקי – 2 נק' כ"א.

המאמן שי סגלוביץ': "אי אפשר לנצח משחקים שבהם אתה סופג 107 נקודות. היה מצב במהלך הרבע הרביעי שכבר צמצמנו את הפער, אבל אז איבדנו כדור וקיבלנו שתי שלשות שגרמו שוב לבריחה של אילת. מצפה לי עוד המון עבודה, אבל כבר בשיחה הראשונה שלי עם השחקנים אמרתי להם שהם חייבים לשנות את התפיסה בראש ולהתחיל להילחם כדי להישאר בליגה. הייתי רוצה לעשות שינוי, אבל כרגע זה לא ממש מתאפשר. אני חושב שגם עם הסגל הקיים אפשר לעשות דברים אחרים, טובים יותר. בשביל שזה יקרה אנחנו צריכים להיראות על הפרקט, להפגין יותר נוכחות ויותר נחישות. המשחק הקרוב נגד בני הרצליה הוא משחק מסוג אחר, כי שתי הקבוצות נמצאות כרגע באותה סיטואציה. נצטרך לבוא מוכנים ולהילחם, פשוט להילחם".

במחזור הקרוב (יום רביעי, 29 בדצמבר, שעה 20:00) מצפה לעירוני נהריה קרב העונה של התחתית כשהיא תתארח אצל העולה החדשה בני הרצליה, שצמודה אליה בטבלה וממוקמת מקום אחד מעליה עם מספר נקודות זהה (9 נקודות) ומאזן דומה של ניצחון אחד ושבעה הפסדים.

 

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות