fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: עירוני נהריה הפסידה להפועל תל אביב והצילה אותה מירידה

עירוני גשם נהריה, בסגל חסר מאוד, נחלה הפסד חוץ במפגשה נגד הפועל תל אביב, 96:74. ביום רביעי הקרוב (26 במאי) תיפרד נהריה מליגת העל כשתתארח למשחק האחרון של העונה אצל מכבי חיפה
נפרדנו כך. שחקני עירוני נהריה | צילום: לילך וייס

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

עירוני גשם נהריה ממשיכה את מסע הפרידה שלה מליגת העל. מחזור אחד לירידת המסך, ספגה הקבוצה הפסד ליגה נוסף, כשנכנעה בחוץ להפועל תל אביב, 96:74.

נהריה דווקא פתחה טוב את המפגש, אבל חסרונם של מספר שחקנים, כמו גל גילינסקי הפצוע, צמד הזרים: מקנזי מור ומאליק ניומן, שעזבו את הארץ עקב המצב הביטחוני, והסגל הקצר השפיע על ההמשך.

רבע ראשון: חניכיו של המאמן שי סגלוביץ', שלמעשה כבר השלימו עם ירידתם לליגת המשנה, היו משוחררים מכל לחץ ופתחו טוב את המשחק. בדקה החמישית הסגולים אף רשמו יתרון, 8:15. האדומים התאוששו ועל סף סיום הרבע הראשון הצליחו לבצע מהפך, 22:23.

רבע שני: הריצה של הפועל תל אביב נמשכה גם בתחילת הרבע השני, ואחרי 0:10, הראה לוח התוצאות על יתרון אדום, 31:39 (דקה 37). נהריה עוד נתנה לחימה וירדה להפסקה כשהיא בפיגור סביר, 46:40.

רבע שלישי: המחצית השנייה נפתחה ביתרון ברור של המארחים שהכתיבו את הקצב וניצלו עד תום את התשישות של שחקני נהריה כדי להגדיל את יתרונם ולסגור את הרבע השלישי ב-59:73.

רבע רביעי: המגמה נשמרה גם ברבע האחרון, כשלנהריה אין פשוט כלים לחזור לעניינים. בסיום, 74:96 להפועל תל אביב, לא שהתוצאה הפתיעה מישהו.

לנהריה קלעו: ג'רון בלוסומגיים (7 כדורים חוזרים) – 34 נק', עידו דוידי (4 אסיסטים) – 15 נק', מייקל יאנג (4 אסיסטים) – 11 נק', זיו בן צבי (8 אסיסטים) – 9 נק', אופק בן יעקב (6 כדורים חוזרים) – 3 נק', חנא עבד – 2 נק'. כן שותפו: נועם אקריש ובר מיכאלוב.

ביום רביעי הקרוב (26 במאי), תיפרד עירוני גשם נהריה סופית מליגת העל כשתתארח במשחק הנעילה של העונה אצל מכבי חיפה (שעה 18:00). עבור נהריה מדובר בעוד משחק, אבל עבור המארחים מחיפה מדובר במשחק הישרדות, שכן כל תוצאה מלבד ניצחון, יגזור את דינה של מכבי חיפה להצטרף לנהריה לליגה הלאומית.

 

להלן תחתית טבלת ליגת העל:

  1. הפועל ת"א – 38 נק'
  2. בני הרצליה – 36 נק'
  3. מכבי חיפה – 33 נק'
  4. עירוני גשם נהריה – 32 נק'

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות