fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: עירוני גשם נהריה נפרדת

עירוני גשם נהריה סיימה את משחק הבית האחרון שלה בליגת העל בהפסד להפועל באר שבע, 90:75, וגם קיימה טקס פרידה מרגש מהיו"ר ניסים אלפסי ז"ל
בליבם לעד. עירוני נהריה נפרדת מהיו"ר ניסים אלפסי ז"ל | צילום: לילך וייס

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

במשחק הבית האחרון שלה העונה, הפסידה עירוני גשם נהריה להפועל באר שבע, 90:75. הערב נפתח בטקס מרגש לזכרו של יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי ז"ל, שנפטר לפני חודש אחרי מאבק במחלה קשה.

מאות אוהדים, חברים ובני משפחה הגיעו לכבד את זכרו והשתתפו בטקס בו נשאו ראש עיריית נהריה רונן מרלי ומנהל הקבוצה דודו למברג, דברים על פועלו ותרומתו לקידום הספורט בעיר.

רבע ראשון: הפתיחה הייתה מדהימה, רק חבל שזה היה מצד האורחים מהדרום, שטסו ל-0:18 תוך שלוש דקות. נהריה ההמומה קלעה את הסל הראשון שלה רק בדקה הרביעית, אבל הבליץ' עליה נמשך ובאר שבע עלתה ל-2:24. עד לסיום הרבע הראשון, נהריה גילתה סימני חיים, וצמצמה ל-33:10.

רבע שני: המגמה נמשכה גם ברבע השני. נהריה אומנם הציגה שיפור קל בהתקפה, אבל באר שבע שמרה על יתרון מבטיח עד להפסקה, 30:54.

רבע שלישי: נהריה פתחה טוב את המחצית השנייה וניצלה את השאננות של האורחים כדי לקזז בהפרש הגדול. נהריה קלעה 30 נקודות ברבע אחד וסיימה אותו כשהיא בפיגור סביר ומחיק, 72:60.

רבע רביעי: נהריה הפיחה תקווה חדשה במשחק כשבדקה ה-32 צימקה לראשונה לפיגור חד ספרתי, 74:65, אבל באר שבע הצליחה לשמר את יתרונה עד לסיום.

לנהריה קלעו: ג'רון בלוסומגיים – 31 נק', מאליק ניומן – 19 נק', זיו בן צבי – 11 נק', אופק בן יעקב – 5 נק', נועם אקריש – 4 נק', עידו דוידי – 3 נק', מייקל יאנג – 2 נק'. כן שותף: חנא עבד.

במחזור הקרוב, שייערך כבר במוצאי שבת (22 במאי, שעה 20:15) תפגוש עירוני גשם נהריה את הפועל תל אביב, שחייבת לנצח כדי להבטיח לעצמה את ההישארות בליגת העל.

 

להלן תחתית טבלת ליגת העל:

  1. הפועל ת"א – 36 נק'
  2. בני הרצליה – 35 נק'
  3. מכבי חיפה – 33 נק'
  4. עירוני גשם נהריה – 31 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות