fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: פורסם לוח המשחקים ושיבוץ הקבוצות בשני הבתים בליגה ב', מחוז צפון א'

דרבי אזורי לא יהיה לנו בעונה הקרובה, לאחר שסקציה מעלות שובצה בבית א' בעוד בית"ר נהריה ואחי עכו שובצו בבית ב'. כל מה שרציתם לדעת על המתווה החדש של ליגה ב'
בעונה הקרובה הם לא ייפגשו. מפגש בין סקציה מעלות לבית"ר נהריה צילום: אדריאן הרבשטיין

ליגה ב': פורסם לוח המשחקים ושיבוץ הבתים

ההתאחדות לכדורגל פרסמה השבוע את שיבוץ הקבוצות וחלוקת הבתים שתהיה בעונה הקרובה בליגה ב'. כזכור, בעקבות התפרצות נגיף הקורונה והפסקת הליגה בשלהי העונה שחלפה, הוקפאו הירידות כך שלמעשה מספר הקבוצות בליגה ב', גדל. בעקבות כך, הוחלט כי הליגה תפוצל לשמונה בתים. בהתאם לכך מחוז צפון א' בליגה ב', פוצל לשני בתים ולהלן החלוקה: בית א' יכלול את הקבוצות הבאות: סקציה מעלות, הפועל עראבה, צעירי כפר כנא, צעירי סכנין, הפועל טובא, צעירי טמרה, צעירי ביר אל מכסור, אחווה שעב והפועל עירוני כרמיאל או הפועל סמיע. בית ב' יכלול את הקבוצות הבאות: בית"ר נהריה, אחי עכו, אחווה כפר מנדא, בני כאבול, בני ממב"ע הגליל והגולן, אלנהדא נצרת, איחוד בני שפרעם, הפועל צפת ומכבי יפיע.

כפי שפרסמנו כבר, נזכיר רק את המתווה החדש לפיו תתנהל ליגה ב' בעונה הקרובה.  

לפי התכנון, הליגה צפויה להיפתח ב-16 באוקטובר, כשכל מחוז מחולק לשני בתים בני תשע קבוצות, שיתמודדו ביניהן בשני סיבובים.

בסיום הליגה הסדירה, שתי הקבוצות שתסיימנה בשני המקומות הראשונים בכל בית, יעלו לפלייאוף העליון. בפלייאוף יתאפסו הנקודות, כאשר לכל קבוצה יהיו שלושה משחקי בית ושלושה משחקי חוץ. בסיום המשחקים, הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעלה אוטומטית לליגה א' והקבוצה שתדורג במקום השני תשחק נגד הקבוצה מהמקום השני מהמחוז המקביל. המנצחת ביניהן תתמודד נגד הקבוצה המפסידה בפלייאוף התחתון של ליגה א', במפגש אחד קובע.

בפלייאוף התחתון, הניקוד של הקבוצות יישמר ויתקיימו עוד שישה משחקים. הקבוצה שתסיים במקום התשיעי בכל בית תנשור ישירות לליגה ג', בעוד הקבוצה שתסיים במקום השמיני בכל בית, תפגוש למשחק מכריע את המנצחת במשחקי הפלייאוף של ליגה ג'.
מצב של סיום הליגה עקב כוח עליון ובמידה ושוחקו 75 אחוז מהמשחקים, יחשב שהליגה הגיעה לסיומה החוקי ואחוזי ההצלחה יקבעו את מקומם הסופי של הקבוצות. במידה ולא ישוחקו 75 אחוז מהמשחקים הליגה תגיע לסיומה ללא קביעת קבוצות עולות ויורדות.

הליגה עצמה, אם לא יחול שינוי כלשהוא בעקבות משבר הקורונה, אמורה לצאת לדרך ב-17 באוקטובר. סקציה מעלות תצא במחזור הראשון למפגש חוץ נגד צעירי טמרה. בית"ר נהריה תארח את מכבי יפיע, בעוד אחי עכו תארח את הקבוצה החזקה של איחוד בני שפרעם.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות