fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב נהריה ביצע 170 עסקאות בכרטיסי אשראי של אזרחים תמימים

משטרת ישראל הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב נהריה בחשד שהשתמש בכרטיסי אשראי ועשה באמצעותם עסקאות בכ- 170 בתי עסק, בהיקף כולל של כמאות אלפי שקלים.
עצור | צילום: דוברות המשטרה
עצור | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודשיים, עם קבלת תלונות רבות מבעלי כרטיסי אשראי ומחברות האשראי הגדולות בישראל, על שימושים רבים שנעשו בכרטיסי אשראי.

מהחקירה עולה כי במהלך 9 החודשים האחרונים, החשוד פנה אל תושבים שהביעו התעניינות באמצעות הפייסבוק לגבי מוצרים שונים, הציג עצמו כנציג של אותה חברה שמוכרת את המוצר, לקח מאותם אזרחים תמימים את פרטי כרטיס האשראי שברשותם, כאשר לעיתים אכן הזמין עבורם בפועל מאותה חברה לגביה התעניינו את המוצר על מנת לרכוש את אמונם כאשר בהמשך ביצע שימושים שונים בפרטי כרטיסי האשראי שקיבל מהם.

פעולות חקירה רבות ומגוונות שבוצעו על ידי שוטרי תחנת נהריה ובהן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, גביית עדויות, סריקת מצלמות אבטחה, הביאו לחשיפת זהותו של החשוד, תושב נהריה בן 19 ולמעצרו לפני כחודש על ידי שוטרי, בלשי התחנה ולוחמי יס"מ.

במהלך חיפוש שנערך בביתו של החשוד נתפסו מצאים רבים הקושרים אותו לעבירות המיוחסות לו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר, כאמור, תגיש חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בקריות.

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות