fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רוח אחריי בגליל": עמותת אחריי ומיזם רוח הגליל מקימים מיזם תעסוקה חדשני שיכשיר צעירים מהגליל

התוכנית הוקמה במטרה לסייע לצעירים להשתלב בתעסוקה איכותית וחדשנית והינה חלק ממערך הבוגרים של "אחריי" שמלווה את בוגריה גם לאחר השירות הצבאי ומסייעת לפיתוח קריירה.
פגישת עמותת אחריי ורוח הגליל | צילום: דוברות אחריי

תוכנית חדשנית של עמותת "אחריי!" ומיזם "רוח הגליל" יוצאת לדרך. מטרת התוכנית קידום ופיתוח תעסוקה איכותית עבור צעירים תושבי הגליל המערבי. התוכנית הוקמה במטרה לסייע לצעירים להשתלב בתעסוקה איכותית וחדשנית והינה חלק ממערך הבוגרים של אחריי, שמלווה את בוגריה גם לאחר השירות הצבאי ומסייע להם בפיתוח קריירה.

הרציונל לפתיחת התכנית היא ההבנה שכלים וליווי מקצועי – אישי מהווים מקפצה משמעותית המרחיבים את יכולת הבחירה ומאפשרים מוביליות חברתית לצעירים בגליל המערבי. במסגרת המיזם כ- 2000 בוגרי אחריי משוחררי צה"ל יקבלו ליווי וירכשו כלים ומיומנויות שיכינו אותם לשוק העבודה המשתנה. התוכנית כוללת הכשרות, שיתופי פעולה עם מעסיקים וסיוע גם בהשמה בתעסוקה איכותית בכלל ובתחום ההייטק בפרט.

מירי ברדוגו מנהלת מערך קריירה מסרה: "זהו צעד משמעותי שיפתח דלתות לצעירים וישנה את עתיד המחר. התוכנית מאפשרת ליווי מקצועי ואיכותי ושמה דגש לאורך התהליך על הצרכים האישיים של כל אחד. התוכנית מציעה מגוון אפשרויות שיחבר את הצעירים לעולם התעסוקה גם בתחומי החדשנות. זוהי יוזמה מבורכת שתתרום לשינוי כלכלי – חברתי בגליל המערבי ותהווה קפיצת מדרגה לצעירים באזור".

מרוח הגליל נמסר: "כחלק מהתמקדות פעילותה של רעיה שטראוס בן דרור בגליל המערבי התחלנו בשיתופי פעולה עם עמותות ותיקות שבהן היא משקיעה במטרה לקדם את חזון רוח הגליל – לשפר את איכות החיים של תושבי הגליל המערבי".

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות