fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר מעלות תרשיחא לאחר שהותקף: "הותקפתי ללא כל סיבה הנראית לעין"

ראש העיר מעלות תרשיחא, מוטי בן דוד, לאחר שהותקף: "אני חש בטוב, הותקפתי פיזית ע"י אחד מן הנוכחים במקום ללא כל סיבה הנראית לעין. הפגיעה היא בראש ובראשונה גם בעיר מעלות תרשיחא ובתושביה". ע"פ המידע שהתקבל, עד כה לא אותר החשוד במעשה. 
מוטי בן דוד צילום יח"צ
מוטי בן דוד | צילום יח"צ

ראש העיר מעלות-תרשיחא, מוטי בן דוד הוכה באגרוף בפניו אתמול (ראשון) במהלך סעודת איפטאר שבה התארח אצל משפחה מקומית בתרשיחא.

בן דוד פונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי. המשטרה הגיעה אמש למקום האירוע ופועלת לאיתור התוקף שטרם נמצא.

תגובת ראש העיר מעלות תרשיחא: "כפי שרובכם כבר יודעים, אמש בתום סעודת שבירת הצום האיפטאר בתרשיחא, הותקפתי פיזית ע"י אחד מן הנוכחים במקום ללא כל סיבה הנראית לעין. ראשית אבקש לציין כי אני חש בטוב וכבר שבתי לשגרת העשייה הציבורית למען העיר ותושביה. זו גם ההזדמנות להודות מקרב לב לכלל התושבים הרבים, החברים והמכרים שהתעניינו ודרשו בשלומי. האירוע החמור של התקיפה אמש, אינו מתמצה בפגיעה בי כאדם פרטי בלבד, הפגיעה היא בראש ובראשונה גם בעיר מעלות תרשיחא ובתושביה. אוכלוסיית העיר מעלות תרשיחא כולה, מנהלת חיי קהילה משותפים, עם מרקם ייחודי במתכונת של דו קיום באופן יציב ואיתן. אנו נמשיך להוביל את העיר מעלות תרשיחא קדימה, תוך שמירה על טוהר המידות ומינהל ציבורי תקין ותוך הקפדה על כבוד הדדי, כבוד האדם והזולת."

ראש עיריית מעלות-תרשיחא הגיע אתמול בערב למלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה) במרכז הרפואי לגליל, כשהוא סובל מחבלות בפניו. מצבו הוגדר קל, ולאחר שעבר בדיקות בחדר המיון וצילומי הדמיה, שוחרר לביתו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות