fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: גבר בן 30 חולץ מתחת לגלגלי טרקטור בכרמיאל ללא רוח חיים

במוקד 101 של מד"א במרחב התקבל דיווח על טרקטור שהתהפך בשטח פתוח ברחוב נחל דן בכרמיאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 לכוד ללא סימני חיים וקובעים את מותו. 
https://youtu.be/qJDpSZltauk

היום, רביעי, בשעה 07:50 התקבל דיווח במוקד 102 צפון על תאונת דרכים עצמית של טרקטור סמוך לשדרות נשיאי ישראל בכרמיאל. תושב מג'ד אל כרום בשנות ה-30 לחייו, נפצע באורח קשה מאוד כתוצאה מהתהפכות טרקטור במהלך עבודתו בשטח חקלאי. כתוצאה מכך הצוות הרפואי שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו (ע"פ גורמי רפואה).

דוברות כב"ה: "3 צוותי כיבוי והצלה מתחנת גליל מרכזי בפיקודו של רב רשף עוזי בשן זינקו למקום וזיהו אדם לכוד מתחת לגלגלי הטרקטור. מיד החלו לוחמי האש בפעולות חילוץ הלכוד והעבירו אותו לגורמי רפואה במצב אנוש אשר קבעו את מותו במקום."

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א חי גרטנר סיפר: כשהגענו למקום ראינו את הטרקטור הפוך כשהנהג מחוסר הכרה ולכוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא סבל מפגיעה רב מערכתית והיה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

ראש סניף איחוד הצלה בכרמיאל, אריק בראל מסר: "כשהגעתי למקום נהג הטרקטור היה עדיין לכוד מתחת לטרקטור ללא הכרה. צוותי כיבוי חילצו את גופתו ולא נותר אלא לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות האירוע בשיתוף חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה שזומן לזירה.

חילוץ אדם ללא רוח חיים מטרקטור הפוך בכרמיאל | צילום: כב”ה צפון

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות