fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על פי תחזית השירות המטאורולוגי: מערכת חורפית ומשמעותית הסופ"ש

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, מזכירה ומתריעה עיריית נהריה לתושביה לפעול על פי ההנחיות ולהיערך לקראת מערכת חורפית הצפויה לפקוד אותנו הסופ"ש. לכל ההנחיות. 
הגעתון בנהריה | צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור צפון 1

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, מתחילה השישי 25.11 מערכת חורפית גשומה ומשמעותית שתלווה אותנו גם אל תוך סוף השבוע הקרוב.

"כחלק מהיערכות הרשות, קיימנו הערכת מצב עם כלל גורמי החירום, אגפי ומחלקות העירייה. צוותי השטח שלנו המשיכו גם היום, כמו גם בחודשים האחרונים בעבודות לניקוי, חידוש ושטיפה של הקולטנים והשוחות במערכת הניקוז העירונית והסרת חסמים מהמערכות התת-קרקעיות ברחבי העיר.

אנו ממליצים גם לכם להיערך לקראת המערכת החורפית הצפויה ולפעול על פי ההנחיות הבאות:

מומלץ לוודא תקינות פתחי הניקוז במרזבי הבתים, בגגות, במרפסות ובחצרות.

יש לוודא כי ריהוט או כל ציוד הנמצא בחצרות ובמרפסות, כולל דודי השמש קשורים ומחוזקים היטב בכדי למנוע מהם לעוף ברוח.

במהלך מזג האוויר החורפי, חשוב להימנע מהוצאת גרוטאות וגזם שעלולים לחסום את פתחי הניקוז, השוחות והקולטנים של מערכת הניקוז העירונית, ובמידה ונתקלתם בשוחה חסומה, להתקשר ולעדכן את מוקד השירות העירוני 106.

אם ידוע לכם על קשישים, בודדים או מוגבלים בתנועה אשר עשויים להיות במצוקה בשל מזג האוויר, התעניינו בשלומם ובמידת הצורך אנא הסבו את תשומת ליבנו כדי שנוכל להפנות את המידע לשירותי הרווחה העירוניים.

בנוסף, אנו מזכירים לכם את הנחיות שירותי הכבאות וההצלה למזג אוויר סוער:

חל איסור כניסה למפלסים תת-קרקעיים וחניונים העלולים להיות מוצפים במהלך מערכת הגשמים וחל איסור להשתמש במעליות לחניונים או למבנים תת קרקעיים.

יש להתרחק מקווי מתח שנותקו ועצים שקרסו או עלולים לקרוס.

במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי במרחב הציבורי, ניתן לפנות למוקד השירות העירוני הזמין 24/7, בחיוג 106 מכל טלפון או באמצעות שליחת הודעת ווטסאפ למספר: 052-4130600

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות