fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: מיזם הרכב השיתופי הושק השבוע בעיר

מיזם הרכב השיתופי של חברת שלמה סיקסט הושק אתמול (ב') בעכו במעמד ראש העיר שמעון לנקרי, סגן ראש העיר אדהם ג'מל, סמנכ"לית מערכות בחברת 'שלמה סיקסט', עופרה גל, מנכ"ל החברה הכלכלית של עכו, מורדי שמיר ומנהל אגף התיירות דני ארמה.
הושק מיזם הרכב השיתופי בעכו : צילום: דוברות עיריית עכו

מדובר בשירות חדשני להשכרת רכב בשירות עצמי 24/7 אשר יופעל באמצעות הנייד עם חניה שמורה לאיסוף והחזרה. בשלב ראשון יוצבו ארבעה כלי רכב בארבע מוקדים שונים בעיר: בצפון ברחוב שפירא, ליד בית העם, בקרבת תחנת הרכבת וליד פארק לילי שרון. כדי להתחבר לשירות יש להתקין את האפליקציה ולהצטרף לקהילת הרכב השיתופי.

שירות ההשכרה כולל נסיעה של עד 150 ק"מ ליום וכיסוי ביטוחי. מעבר ל-150 ק"מ יידרש השוכר לשלם 1.5 ₪ כולל מע"מ לק"מ נסיעה. הוא מתאים גם לנהגים צעירים וחדשים מגיל 18 עם ותק של מינימום שנה רישיון!

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "מדובר במיזם יצירתי המאפשר לתושב שאין בבעלותו רכב פרטי להשתמש ברכב בהתאם לצרכיו".

"לרכב השיתופי Share יש אפליקציית שירות נוחה וידידותית המדורגת במקום הראשון בשביעות רצון משתמשים. זהו השירות היחיד ללא דמי מנוי, ללא קנסות ביטול וללא תוספת מחיר על חופשות וימי חג. רק הדלק עליכם", מסבירים בחברה.

כדי להתחיל בנסיעה יש להוריד את האפליקציה, נרשמים בתהליך פשוט ומהיר, מוצאים את רכב הקרוב אליכם, שומרים את הרכב מרחוק ל-15 דקות, כשמגיעים לרכב פותחים ישירות מהנייד, נוסעים ומחזירים לאותה החניה השמורה.

איך נרשמים? לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות