fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עידן חדש במעלות תרשיחא: ראש העיר הנבחר מוטי בן דוד הושבע כראש העיר החדש

במהלך ישיבת מליאה חגיגית שנערכה השבוע בהיכל התרבות, נשבעו חברי המועצה החדשים והצהירו אמונים *מכסת החברים במועצת העיר גדלה בשני חברים ל 15 חברי מועצה עקב הגידול באוכלוסיית העיר  *מוטי בן דוד ראש העיר הנכנס: "אני חש בגודל האחריות המוטלת על כתפיי, יחד נצעיד את העיר מעלות תרשיחא למחוזות חדשים".  
ראש העיר מוטי בן דוד נואם לראשונה כראש עיר | צילום: דוברות עיריית מעלות תרשיחא

עידן חדש במעלות תרשיחא. במהלך ישיבת מליאה חגיגית לכינון מועצת העיר החדשה, הושבע מוטי דוד כראש העיר החדש של מעלות תרשיחא.

במהלך ישיבת המליאה החגיגית נשבעו והצהירו אמונים 15 חברי מועצת העיר הנכנסים. כזכור משרד הפנים הגדיל את מכסת חברי מועצת העיר ל 15 חברים ( גידול של 2 חברים), עקב הגידול במספר התושבים בעיר.

את האירוע המרגש כיבדו אורחים וקרואים רבים ובהם: ראשי ערים ומועצות מהגליל המערבי, נציגי משרדי הממשלה, נציגי זרועות הביטחון, רבנים ואנשי דת.

הנבחרים בשירת התקווה | צילום: דוברות עיריית מעלות תרשיחא

במהלך ישיבת המליאה וע"פ סדר היום הוכרזו  2 סגני ראש העיר בשכר שיכהנו ברוטציה: לסגן ומ"מ רה"ע מונה יורי קוצ'ר שיכהן במחצית הראשונה של הקדנציה ואותו יחליף במחצית השניה חבר מועצת העיר וראש רשימת מחל שמעון ביטון. לסגן שני בשכר מונה אשרף נעים מתרשיחא שיכהן במחצית הראשונה של הקדנציה ברוטציה ואותו יחליף במחצית השניה חבר מועצת העיר מתרשיחא מוחמד מחמוד. לאחר הישיבה ואישור הסעיפים השונים שהיו על סדר היום, העניק ראש העיר מוטי בן דוד תעודות הוקרה לחברי המועצה היוצאים על תרומתם לעשייה הציבורית במעלות תרשיחא.

קהל רב גדש את היכל התרבות מעלות תרשיחא בזמן נאומו של ראש העיר מוטי בן דוד | צילום: דוברות עיריית מעלות תרשיחא

במהלך נאום הבכורה שלו אמר ראש העיר מוטי בן דוד :"אני יודע היטב כי ניצבת בפניי משימה קשה וכי מוטלת על כתפיי אחריות עצומה למלא את השליחות הציבורית, בתשוקה, באהבה ובמסירות למען העיר ותושביה". את נושא השרות והדרגה לתושב אני שם בראש מעייניי. האמרה באנו לשרת ולא לרשת היא לא בגדר סיסמא בעבורנו. היום המסע מתחיל בדרך חדשה, טובה, נקיה ואחראית. יש לנו את העיר הכי מדהימה שיש ואת התושבים הכי טובים שיש וביחד נדאג כולנו להוביל את העיר האהובה שלנו באחריות ובשיתופיות למקום אליו היא ראויה, למקום הטוב ביותר. אני כאן ע"מ להיות ראש העיר של כולם! יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, תושבים וותיקים וחדשים. אני כאן עבור כולם!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות