fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

900 עובדי חברת טכנולוגיית להבים בנהריה צפויים לקבל תוספת שכר ושעות נוספות

חברת טכנולוגיית להבים חתמה על הסכם קיבוצי עם עובדיה, ולפיו הם צפויים לקבל תוספות שכר ושעות נוספות במשמרת הבוקר.
חתימת ההסכם בלהבים | צילום: דוברות ההסתדרות
חתימת ההסכם בלהבים | צילום: דוברות ההסתדרות

ההסתדרות במרחב גליל מערבי, הנהלת טכנולוגיית להבים בנהריה וועד העובדים חתמו היום (ד') על הסכם קיבוצי מיוחד בחברה. לפי ההסכם, שיהיה בתוקף עד סוף שנת 2022, כל עובד (שהחל את עבודתו בחברה עד 31.12.2020) יקבל תוספת שכר של 2% רטרואקטיבית מינואר האחרון.

בנוסף, כל עובד עם ותק של שישה חודשי עבודה ומעלה נכון לינואר 2022 יקבל מאותו חודש תוספת שכר של 3%.

עוד נקבע כי החברה מתחייבת לאפשר לעובדים במשמרת לילה לבצע בכל חודש לפחות 10 שעות נוספות במשמרת הבוקר. עבור השעתיים הראשונות של משמרת הלילה יהיו זכאים העובדים ל-214% משכר הבסיס, ובגין יתרת שעות משמרת הלילה ל-142% משכר הבסיס.

בחברת טכנולוגיית להבים מועסקים כ-900 עובדים. החברה, שהוקמה ב-1968, מייצרת מדחפים ולהבים לתעשיית התעופה והחלל, וכן לתעשיית טורבינות הגז.

יו"ר מרחב גליל מערבי, אשר שמואלי: "יישר כוח להנהלה ולוועד העובדים על הגעה להסכם שכולל תוספות שכר גם בימי הקורונה הקשים. כולי תקווה כי המשק יחזור לפעילות יצרנית מלאה למען ציבור העובדים. אני מודה להנהלה, לוועד החברה וליו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים-כהן על ההשקעה, המסירות ושיתוף הפעולה".

יו"ר הסתדרות עובדי התעשייה, גבי אסרף: "אני מברך על ההסכם, ומודה לכל העוסקים במלאכה. אני מאחל לכולם חג פסח שמח וכשר".

מזכיר איגוד ענף המתכת במרחב גליל מערבי, מאיר עזרא: "אני מודה ליו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי וליו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים-כהן ולכל המעורבים בהשגת ההסכם".

יו"ר ועד עובדי טכנולוגיית להבים, בני בן שושן: "אני שמח שלקראת חג הפסח השגנו הסכם שדואג לתוספות שכר לעובדים. אני מאחל שנדע ימים טובים יותר, ויחד נוביל את החברה להישגים וצמיחה. אני מודה לחברי הוועד יעקב דנה, אחסאן אסעד, דוד אלון, שיר בן חמו, דב יהודה, דוד אסייג, דניאל שמואל ועבדאללה סאלח".

 

 

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות