fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משטרת ישראל עצרה את התוקף שהכה את הפקח בנהריה "העיר לו על רכיבה לא חוקית"

פקח עיריית נהריה תועד אתמול (ג') בצהריים, בזמן שתושב המקום תקף אותו באגרופים בראשו. זאת לאחר שהעיר לו על נסיעה לא חוקית על המדרכה עם אופניים חשמליים. התוקף נעצר ונלקח לחקירה בתחנה.
תושב נהריה תוקף פקח עיריית נהריה (צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים)

המשטרה פתחה בחקירה אתמול בצהריים (ג') בדבר פקח עיריית נהריה שהותקף במהלך עבודתו. מהחקירה עולה כי הפקח, העיר לתושב המקום על כך שהוא רוכב על אופניים חשמליים על המדרכה והחשוד בתגובה תקף את הפקח באגרופים.

כתוצאה מהתקיפה הפקח נפצע באורח קל-בינוני ונזקק לטיפול רפואי.

מעיריית נהריה נמסר: "זהו אינו מקרה התקיפה הראשון כנגד עובדים ברשות וניתן לראות כיצד ההסתה המתמשכת ברשתות החברתיות נגד עובדים מסורים שעושים את עבודתם לשמירה על שלום הציבור, מתורגמת להתנהגות אלימה בשטח. פקחי הרשות מבצעים את עבודתם נאמנה ורק לראייה אתמול עצרו תושב שהגיע מאחד הכפרים באזור והטריד מינית צעירה. אותם פקחים שהיו הראשונים לסייע בפינוי פצועים לכודים מרכב בתאונת דרכים בסוף השבוע ואלו שהיו גם הראשונים לסייע באיתור ילדה שנעדרה מביתה וכל זאת רק בשבוע החולף. הפקחים ימשיכו לשמור על הסדר הציבורי בדבקות וללא מורא."

בעירייה הדגישו, כי לא יאפשרו לגורמים קיצוניים לאיים על עובדי רשות המבצעים את תפקידם. ראש עיריית נהריה, רונן מרלי גינה את מקרה התקיפה של העובד וקרא למשטרה למצות את הדין עם התוקף.

הפקח פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה ושוחרר לביתו כעבור שעות ספורות לאחר בדיקות וטיפול בחדר מיון.

שוטרי תחנת נהריה עצרו את החשוד, תושב העיר בן 47 לחקירה בתחנת המשטרה. ובכוונתם לבקש הבוקר להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בקריות.

תיעוד התקיפה מאתמול:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות