fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקדמים הוראה חדשנית בחינוך בעיר נהריה

עשרות אנשי חינוך השתתפו בכנס מיוחד לקידום הוראה חדשנית למנהלים וצוותי החינוך העל יסודי שהתקיים השבוע במרכז פסג"ה בנהריה. מדובר בחלק משיתוף פעולה של העירייה עם מיזמים וקרנות שונות למען חיזוק החינוך בעיר
מקדמים הוראה חדשנית בחינוך בעיר נהריה | צילום: עיריית נהריה

חינוך מעל הכל! כנס מיוחד בנושא הוראה חדשנית בהשתתפות כ-50 אנשי חינוך התקיים במרכז פסג"ה בנהריה. בכנס נחשפו צוותי החינוך לסיפורים של מספר יזמים מקומיים מעוררי השראה, ביניהם: פרופ' זיאד דבור, הבעלים של מעבדות ד"ר דבור, מרצה בכיר לכימיה אורגנית, פרמקולוגיה וביוכימיה קלינית, בעברו רוקח ראשי של צה"ל, חבר ועדת סל התרופות, זוכה פרס ראש אט"ל לפיתוח סל התרופות הצה"לי, אות יקיר עולם מליאו בק ומיזם חברתי להעצמת נשים.

ניר שחר, סמנכ"ל פיתוח חברת 'ביוויז', החברה מציעה פיתרון לאחת הבעיות הקשות בעולם הכוורנות. על רקע קריסת תחום הכוורות, פיתחה החברה את פלטפורמת'BeeHome' , כוורת המשלבת מערכת רובוטית מודולרית עם תוכנה המבוססת בינה מלאכותית ומאפשרת אוטומציה מלאה של ייצור הדבורים והדבש.

מקדמים הוראה חדשנית בחינוך בעיר נהריה | צילום: עיריית נהריה

ראש מינהל חינוך וקהילה בעיריית נהריה, אילן וקנין: "אחד מאתגרי הליבה המלווים מערכות חינוך בישראל ובעולם, הוא השינוי בדרכי ההוראה והלמידה. חשיפת אנשי חינוך לדרכי הוראה-למידה-הערכה חלופיות המאתגרות את אלו המסורתיות, עשויה להצמיח שינויים משמעותיים ברמת הכיתה, בית הספר ומערכת החינוך כולה".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "השינוי והקדמה מחייבים אותנו להתאים את התוכניות, המיזמים והפרויקטים החינוכיים בעיר נהריה לאתגרי המחר. מפגשים וכנסים עם יזמים שהובילו תהליכים משמעותיים בתחום, מאפשרים לצוותים שלנו להיחשף מקרוב ולהעשיר את הידע והמיומנות בנושא שהפך חלק מהותי גם ממערך החינוך".

הכנס הנוכחי הוא חלק ממהלך עירוני שמובילים אנשי מינהל חינוך וקהילה בעיריית נהריה הנערך כל העת לאתגרי המחר, בתקווה להצליח בעתיד להגדיל את מרחב ההזדמנויות בסולם החברתי הכלכלי יחד עם השותפים לתוכנית: רשת 'אורט', משרד החינוך במחוז צפון, קרן רש"י, מיזם 'רוח הגליל', 'קרן סמואלי' ומרכז פסג"ה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות