fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת העיר עכו ה-16 בהובלת ראש העיר עמיחי בן שלוש יצאה לדרך

מועצת העיר עכו ה-16 החגיגית בהובלת ראש העיר, עמיחי בן שלוש נערכה אמש (ד') במעמד השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן ובהשתתפות חברי המועצה היוצאים ותושבים רבים.
מועצת העיר עכו ה-16 בהובלת ראש העיר עמיחי בן שלוש  | צילומים: דוברות עיריית עכו

מועצת העיר עכו ה-16 החגיגית בהובלת ראש העיר, עמיחי בן שלוש נערכה אתמול (רביעי) במעמד השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן ובהשתתפות חברי המועצה היוצאים ותושבים רבים.

לפני פתיחת הישיבה ניגש בן שלוש לחבר המועצה, אוהד שגב שהתמודד מולו ולחץ את ידו. ״באתי לשרת את תושבי העיר ואני רואה בזה שליחות למען קידומה והצלחתה של העיר עכו ושל תושביה״, אמר בן שלוש בפתח דבריו, ״אני ראש העיר של כולם, דלתי פתוחה לציבור הרחב ואעשה הכל כדי שהעיר עכו תמריא למחוזות אחרים״.

בן שלוש הודה לרעייתו רות ולבנותיו אדל והדס על הסבלנות, על התמיכה, על האהבה ועל ההבנה.

בן שלוש אמר עוד, כי הנחה את גורמי המקצוע בעירייה לגבש במהירות נייר עמדה כיצד ובכמה ניתן להוזיל את החיוב בגין השטחים המשותפים ולשנות את שיטת תחשיב היטל השמירה.

״לצערי הרב, עם כניסתי לתפקיד״, אמר בן שלוש, ״התברר לי כי הקדנציה האחרונה הותירה את תקציב העירייה בגירעון כספי עצום. בהמשך אפרסם לציבור את גובה הגרעון באופן מסודר ובשקיפות מלאה. לדבריו, הוא כבר החל לקדם את נושא ההתייעלות כדי להבריא את העירייה ולהביא את העיר להמראה כלכלית.

מליאת המועצה בחרה בעו״ד איתמר סונינו למ״מ וסגן ראש העיר ללא שכר ואת יוסף טנטורי לסגן בשכר. כמו כן, רפאל לוזון נבחר לסגן ללא שכר.

ראש העיר עכו, עמיחי בן שלוש | צילום: דוברות עיריית עכו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות