fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש לימי הסגר: מפה אינטראקטיבית לטיולים בטבע גם בימים אלה

החברה להגנת הטבע משיקה היום מפה אינטראקטיבית עם רשימת כל הנחלים ואתרי הטבע, הנמצאים במרחק של עד 1000 מטר ממקום המגורים שלכם – במסגרת המותר במגבלות הקורונה, כך תוכלו ליהנות מהטבע גם בימי קורונה. מוזמנים להיכנס לקישור
נחל חרמון

חדש, לימי הסגר – יוצאים לספורט? לא חייבים לעשות רק סיבובים בשכונה, אפשר לעשות את זה בטבע המרהיב של ישראל

החברה להגנת הטבע משיקה היום, שלישי, לציבור, מפה אינטראקטיבית, עם רשימת כל הנחלים ואתרי הטבע, הנמצאים במרחק של עד 1000 מטר ממקום המגורים שלכם – במסגרת המותר במגבלות הקורונה, כולל מה המרחק המדויק שלהם, מהבית שלכם.

גרים בקיבוץ שניר? נחל חרמון נמצא 468 מטר מכם. הבית שלכם בעזוז? נחל בארותיים נמצא 471 מטר לידכם. נמצאים בצוקים? רוצו לנחל צופר, הוא 371 מטר מכם.

החברה להגנת הטבע: "לשהייה בטבע יש יתרונות בריאותיים, נפשיים ופיזיים. בתחום של 1000 מטר מהבית, אפשר למצוא לא רק סופר ובית מרקחת, אלא טבע, נחלים, שטחים פתוחים, הרבה יופי והכול במסגרת מה שמותר".

כשנכנסים למפה האינטראקטיבית החדשה של החברה להגנת הטבע, ישנה משבצת של "חיפוש כתובת", מכניסים לתוכה את שם המקום, למשל – קיבוץ שניר בצפון, ומקבלים את התוצאות של הטבע הקיים במרחק של עד 1000 מטר מהקיבוץ. במקרה הזה – נחל חרמון, הנמצא במרחק של 468 מטר מהקיבוץ.

כמובן שניתן גם לשוטט על המפה, ללא הכנסת מיקום מסוים, ולמצוא את כל אתרי הטבע הנמצאים בכל אזור.

איריס ארבל, האחראית על מעורבות הציבור בפרויקט הנחלים של החברה להגנת הטבע: "לשהייה בטבע יש יתרונות בריאותיים, נפשיים ופיזיים.

מטרת הכנת המפה האינטראקטיבית, שבוצעה באמצעות יחידת הממ"ג של החברה להגנת הטבע, הייתה להנגיש את הנחלים ואת הטבע לציבור ולהראות לו שבימי הסגר לא צריך רק להישאר בבית, או לרדת לסופר בשכונה, אלא שיש נחלים, טבע ואתרי טבע, במרחק קצר מביתו ואולי הוא לא מודע אליהם ולכן לא פוקד אותם.

אז אם אתם יוצאים לספורט, כן – אפשר ליהנות מהטבע, אפשר לראות את היופי של השטחים הפתוחים, והכול במגבלות הקורונה ועל פי מה שמותר".

קישור למפה האינטראקטיבית:

https://deshe.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=6ccdb8f6583e46ce9e62dc1652adba89

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות