fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לתושבי נהריה: הושלם שלב נוסף בפרויקט מובל נחל סער

שלב חשוב נוסף בפרויקט מובל נחל גולה (סער) הגיע לסיומו כאשר השבוע נפתח לתנועה מחדש, רחוב העלייה בחלקו המערבי של תוואי המובל.
סיום שלב חשוב נוסף בפרויקט מובל נחל גולה | צילום: דוברות עיריית נהריה
סיום שלב חשוב נוסף בפרויקט מובל נחל גולה | צילום: דוברות עיריית נהריה

מובל נחל סער הוא פרויקט נרחב שמוביל משרד הבינוי והשיכון יחד עם עיריית נהריה. המובל הוא תעלת בטון תת קרקעית בעומק 3 מ', בגובה 2.5 מ' וברוחב 6 מ'– שמסוגלת לנקז כמויות מים אדירות הישר לים. המובל מספק פתרון לטווח ארוך לבעיית ההצפות בחלק הצפוני של נהריה, ובמקביל, מהווה בסיס לטיילת אטרקטיבית ופארק רחב ידיים באורך של יותר מקילומטר.

באירוע לציון פתיחת מקטע הכביש השתתפו ראש העיר רונן מרלי, מ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני, מנכ"ל החברה הכלכלית, יניב קריאף, מהנדס הסכם הגג טל חמי, נציגי החברה המבצעת את הפרויקט, מנהלת ביה"ס רמז, מזל קורקוס ויו"ר הנהגת ההורים שירה פלס ובמהלכו, נחנך מתחם הורדה בטוחה ('נשק וסע') חדש שישמש את הורי התלמידים המביאים את ילדם לבית הספר.

"מובל נחל סער הוא אחד הפרויקטים המשפיעים על חיי התושבים מזה כמה עשורים", אמר ראש העיר רונן מרלי. "מדובר בפרויקט שכל כולו נועד להקל על המצוקה ולצד זאת להעניק מרחבים ירוקים לתושבי נהריה והמבקרים הרבים שמגיעים אליה. בנוסף, קידמנו במסגרת חידוש תוואי הכביש ברחוב העלייה, מתחם חדש בו יוכלו ההורים לעצור מדי יום להוריד או לאסוף את ילדיהם הלומדים בבית הספר רמז הנמצא בסמוך צורה בטוחה".

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות