fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצל המלחמה: יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים

יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים | צילום: באדיבות נעמת

כל שנה אנו שבים ומציינים בחודש נובמבר את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים. השנה עקב המאורעות הקשים שפקדו את מדינת ישראל בשבת השחורה, נעמת מרחב גליל מערבי שנתה את כוון הפעילות.

עופרה אלקיים כהן יו"ר נעמת מרחב גליל מערבי יוצאת בקריאה לכל הארגונים הבינלאומיים, היכן אתם?

עופרה אלקיים כהן ביום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים | צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

ה-25 בנובמבר הוא יום שהוכרז ע"י האו"ם כיום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים. האו"ם קרא לממשלות העולם לארגן פעילות להעלאת המודעות לסוגיית האלימות נגד נשים בחברה, היכן אתם עכשיו?

עופרה אלקיים כהן, יו"ר נעמת מרחב גליל מערבי זועקת ואומרת: "הקריאה עוצמתית וחזקה מאי פעם. השתיקה של ארגוני נשים שונים בעולם רועמת בעיקר זו של האו"ם, ME TOO וארגונים נוספים בעולם, כשמדובר בישראל כולם בהכחשה. חווינו את הנורא מכל, רצח ואונס אכזרי של נשים נערות, וילדות, תוך התעללות ועינויים. משפחות שלמות נרצחו בביתם, נשרפו , נעקרו מביתם, אימהות, אבות, ילדים קשישים, נחטפו. השתיקה הזו בלתי נסבלת, כואבת וצורבת את הלב. אנחנו לא נשכח ולא נסלח. נמשיך לפעול ולזעוק את המאבק נגד אלימות בנשים ונעלה על סדר היום את הנושא שכולם יזדהו, יוקיעו וילחמו נגד הפשעים האיומים שנעשו כאן בישראל, הגיע הזמן להתעורר."

עופרה אלקיים כהן ביום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים | צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

נשות הגליל המערבי בהובלת עופרה אלקיים כהן הצטרפו להפגנת ענק שהתקיימה בכיכר החטופים בת"א ובו לקחו חלק אלפי נשים מארגוני נשים שונים בארץ. בנוסף ארגנה עופרה שני מצגים מצמררים בנושא השבת החטופים.

"אלימות נגד נשים היא תופעה מזעזעת, והיא חייבת להיפסק. אנחנו חייבים להמשיך לפעול ולדבר על כך, כדי להעלות את המודעות לנושא ולגרום לאנשים בכל העולם להבין את חומרת התופעה."

עופרה אלקיים כהן ביום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים | צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות